مجید مظفری از بازی در «هم سایه» زیر سایه کرونا می گوید

مجید مظفری بازیگر سریال «هم سایه» گفت: این سریال نیز مانند دیگر آثاری که در این روزها مقابل دوربین می‌روند به دلیل شرایط کرونایی کشور آسیب‌های فراوانی دید
تصویر مجید مظفری از بازی در «هم سایه» زیر سایه کرونا می گوید

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور خود در سریال «هم سایه» گفت: علی پورکیانی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی را پیشتر می‌شناختم برای همین وقتی پیشنهاد بازی در این سریال به من شد آن را قبول کردم، البته عواملی که جلوی دوربین و پشت دوربین نیز حضور دارند دلیل دیگری برای پذیرش حضور در «هم سایه» بود.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا به این کار صدمه زد، اظهار کرد: سریال «هم سایه» نیز مانند دیگر آثاری که در این روزها مقابل دوربین می‌روند به دلیل شرایط کرونایی کشور آسیب‌های فراوانی دید چراکه در فواصل زمانی مختلف عوامل گروه مبتلا به این بیماری می‌شدند و به همین علت نیز فیلمبرداری کار تعطیل می‌شد، این مساله بارها اتفاق افتاد و به نظرم تاثیر آن روی کار غیرقابل اجتناب بود، البته باید بگویم تلاش‌های تیم پزشکی برای سلامت نگه داشتن عوامل نیز جای قدردانی داشت.

مظفری تاکید کرد: در این سریال به برخی از مسایل مردم افغانستان نیز توجه می‌شود. برادران افغانستانی ما سال‌هاست که در کنارمان زندگی می‌کنند در این راستا نشان دادن درد و مشکلات آنها جزیی از مسایل ما محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به اینکه چرا متون نمایشی عمدتاً کیفیت لازم را ندارد، گفت: مساله چندان به توانایی‌های نویسنده ربطی ندارد چراکه آن‌ها دستشان بسته است برای همین آنچنان که باید، نمی‌توانند کار خود را انجام دهند، هرچند که کارهای سفارشی از این قاعده مستثنا هستند و نویسنده در آن‌ها قادر است تا حدودی آنچه را که می‌خواهد، خلق کند.

مجید مظفری در پایان با بیان اینکه این روزها مقابل دوربین فیلم یا سریالی نرفته است، بیان کرد: پیشنهاد بازی وجود دارد اما ترجیحم این است فعلاً کار نکنم. به ویژه تصمیم دارم مدتی در تلویزیون حضور نداشته باشم چراکه شرایط کار کردن در قاب تلویزیون سخت است.

منبع: صبا

350840