«دیگران» سریال جدید بازیگر «نجلا ۲»

آرش ظلی‌پور بازیگر سریال «نجلا ۲» از فعالیت اخیر خود در عرصه بازیگری می گوید.
تصویر «دیگران» سریال جدید بازیگر «نجلا ۲»

به گزارش سایت خبری پرسون، فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه کنندگی سعید سعدی و نویسندگی سید حسین امیرجهانی و با بازی بازیگرانی چون حسام منظور، محیا دهقانی، آزیتا حاجیان، سوگل طهماسبی، مصطفی ساسانی و آرش ظلی‌پور در نوروز و رمضان ۱۴۰۱ از شبکه سوم سیما پخش شد.

آرش ظلی‌پور بازیگر سریال «نجلا ۲» درباره حضورش در سریال نوروزی و رمضانی شبکه سه سیما گفت: اولین حضور من مقابل دوربین به عنوان بازیگر در سریال «نیسان آبی» ساخته منوچهر هادی اتفاق افتاد، زمانی هم که مقابل دوربین خیرالله تقیانی‌پور در فصل دوم سریال «نجلا» قرار گرفتم، هنوز قسمت‌های سریال «نیسان آبی» که با حضور تولید شده بودند، پخش نشده بود و دلیل انتخاب من توسط کارگردان «نجلا» به دلیل انتشار یک ویدیوی کوتاه در صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام بود که در آن پدرم عربی صحبت‌ می‌کند.

وی با بیان اینکه متولد دوحه قطر است و پدرش کاملا به زبان عربی مسلط است، گقت: خیرالله تقیانی‌پور به من زنگ زد و پرسید که عربی می‌توانم صحبت کنم؟ در حالی که زبان عربی من بسیار ضعیف است و فقط در شنیدن کمی متوجه جملات می‌شوم.

ظلی‌پور درباره دلیل قبول کردن بازی در سریال «نجلا» عنوان کرد: بعد از تماس تلفنی در اولین ملاقاتی که با تقیانی‌پور داشتم، با او دوست شدم و در همان جلسه اول به چند دلیل این نقش را پذیرفتم که مهم‌ترین دلیل حضور در سریالی بود که با موفقیت و محبوبیت خود به عنوان یکی از برندهای سازمان صداوسیما شناخته شده است و مطمئن بودم که «نجلا» توسط مردم دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در تمام سال‎‌هایی که دوره‌های بازیگری را می‌گذراندم، همیشه از خدا می‌خواستم که یک نقشی به من پیشنهاد شود که دور از شخصیت اصلی من باشد، به عنوان مثال شخصیت من در سریال «نیسان آبی» زیاد از شخصبت اصلی من دور نیست ولی نقش اسحاق در سریال «نجلا» با چالش‌های متعددی مانند تسلط بر گویش عربی و جنوبی، لباس و گریم، کوتاه بودن نقش، دوره تاریخی فیلمنامه سریال و توقع مردم از «نجلا» رو به رو بودم که تمام این‌ها حضور در این سریال را برای من ارزشمند کرد.

مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» بیان کرد: برای دیده شدن به حرفه بازیگری ورود نکرده‌ام و دوست داشتم و دارم که توانایی‌های خودم را در این هنر نشان دهم.

وی ادامه داد: تعداد پلان‌هایی که برای سریال «نجلا ۲» پیشنهاد شده بود، کمتر از چیزی بود که پخش شد و در مسیر تولید و همزمان با نگارش و بازنویسی فیلمنامه، چند سکانس با حضورم در «نجلا ۲» اضافه شد.

ظلی‌پور با اشاره به اینکه حدود ۶ ماه است در سومین سریال به عنوان بازیگر حضور دارد، گفت: در حال حاضر با یک نقش اصلی مقابل دوربین ابراهیم شیبانی کارگردان سریال «دیگران» قرار دارم که برای شبکه یک سیما تولید می‌شود.

مجری برنامه «سه ستاره» در بخش دیگر این گفتگو درباره تجربه اجرا توضیح داد: آن چیزی که از اجرا مدنظر داشتم و دوست داشتم به آن برسم کم و بیش به دست آورده‌ام و هیچ وقت تصور من این نبود که در اجرا شبیه احسان علیخانی باشم، بلکه دوست دارم رشته و حوزه‌های مختلف را تجربه کنم و سال‌های آخر اجرا قبل از شروع بازیگری انگیزه‌ای برای مقابل دوربین رفتن نداشتم.

وی در پایان با بیان اینکه تجربه حضور کوتاه در دو سریال «دلنوازان» و «پنج کیلو متر تا بهشت» را دارد، گفت: ترجیح می‌دهیم بعد از این به عنوان بازیگر مقابل دوربین قرار بگیرم تا به عنوان مجری. الان احساس یک جوان ۲۰ را دارم که دوست دارم تجربه‌های بسیار متفاوتی را به عنوان یک بازیگر کسب کند.

منبع: صبا

397341