آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 28 شهریور؛

بیت کوین 48 هزار دلار را حفظ کرد

پس از شروع پرنوسان هفته گذشته، که در آن بیت کوین ابتدا 1500 دلار افزایش یافت و سپس در عرض چند دقیقه 3000 دلار کاهش یافت، این ارز دیجیتال از افزایش قیمتی پایدار برخوردار شد.
تصویر بیت کوین 48 هزار دلار را حفظ کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، طی چند روز، قیمت بیت کوین از پایین ترین سطح خود یعنی 43300 دلار روز دوشنبه بازگشت و تا جمعه بیش از 5000 دلار به آن اضافه شد.

پس از یک اصلاح کوتاه، گاوها دیروز بار دیگر وارد بازی شدند و این دارایی را به سمت سطوح بالاتر هدایت کردند. این بار، BTC تراز 48000 دلار را با قاطعیت شکست و تا بالاترین سطح روزانه خود در حدود 48900 دلار (در Bitstamp) صعود کرد.

هرچند در حالی که بیت کوین آماده می شد تا خط قیمت 49000 دلار را به چالش بکشد، وضعیت تغییر کرد و ریجکت شدن بعدی آن را به پایین ترین سطح روزانه در حدود 47600 دلار رساند.

از آن زمان، BTC چند صد دلار از ارزش از دست رفته را بازیابی کرده و در حال حاضر بالای 48000 دلار قیمت دارد. این اتفاق با حداقل حجم معاملات در روزهای آخر هفته همراه شد. داده های Bitcoinity نشان می دهد که حجم معاملات در روزهای پایانی چند هفته گذشته به میزان قابل توجهی کمتر از روزهای عادی هفته بوده است.

سولانا 160 دلار را پس گرفت

اکثر کوین های جایگزین از دیروز عملکرد رهبر خود را تقلید کرده اند و اکنون بسیاری از آنها به رنگ قرمز هستند. قیمت اتریوم در سطح 3500 دلار شکست و 1.5 درصد اصلاح نزولی در یک روز، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار را به حدود 3450 دلار رساند.

کاردانو، بایننس کوین، ریپل، پولکادات، دوج کوین و چین لینک نیز در تایم فریم روزانه ضررهای جزئی ثبت کرده اند. اوالانچ (5-٪) پس از دو روز ثبت رکوردهای متوالی امروز بیشترین ضرر را تجربه کرده است؛ با این حال ، AVAX هنوز بالای 70 دلار ایستاده است.

سولانا تنها کوین بین ارزهای بزرگ بازار است که امروز با افزایش 3 درصدی به بالای 160 دلار رسیده است.

آلت کوین های دارای ارزش بازار پایین و متوسط بازار ​​نیز امروز نوسانات زیادی را شاهد بوده اند. کازماس تنها برنده امروز است که با رشدی دو رقمی (11 درصد) به رنگ سبز دیده می شود. علاوه بر این، ATOM در یک هفته 40 درصد افزایش یافته و اکنون با قیمتی نزدیک به 40 دلار ترید می شود.

ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده نیز در حدود 2.150 تریلیون دلار نسبتاً ثابت مانده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

350741