تدبیر آنچلوتی برای تقابل با والنسیا چه خواهد بود؟

رئال مادرید امشب در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا است و باید یکی از سخت ترین جدال های خود را درغیاب ستارگانش برگزار کند.
تصویر تدبیر آنچلوتی برای تقابل با والنسیا چه خواهد بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، رئال مادرید امشب در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا است و باید یکی از سخت ترین جدال های خود را برگزار کند.

والنسیا این فصل با هدایت «پپه بوردالاس» به یکی از بهترین تیم های اسپانیا بدل شده است و می خواهد شاهکار سال گذشته را دوباره تکرار کند. سال پیش رئال با زیدان مقابل والنسیا در مستایا با 4 گل تحقیر شد و شکست بدی را تجربه کرد.

آنچلوتی برای این بازی 6 بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد. تونی کروس مهمترین آنهاست که هنوز به میادین بازنگشته تا برای کارلتو به میدان برود. فرلان مندی، مارسلو، گرت بیل، دنی سبایوس و ماریانو دیاز دیگر غایبان رئال مادرید در این بازی حساس به شمار می روند.

از طرف دیگر مشخص نیست که آنچلوتی آیا به «ادن هازارد» بازی می دهد یا خیر. او دیروز در کنفرانس خبری جملات عجیبی گفت و مدعی شد که نمی تواند به فوق ستاره بلژیکی خود 2 بازی پشت سر هم بازی بدهد.

مارکا در گزارش خود با تیتر «مراقب هازارد باش» به حرف های آنچلوتی واکنش نشان داد. هازارد در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان به میدان نرفت چون کمی مصدومیت در زانوی خود احساس کرده بود. او در این سال ها همیشه یا مصدوم بوده یا وقتی به میدان آمده به دلیل ترس از مصدومیت نتوانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذارد.

با آمدن کارلتو و مربی بدنساز او یعنی «پینتوس» بسیاری امیدوار بودند تا هازارد به همان هازارد زمان چلسی بازگردد ولی به نظر می رسد آنچلوتی نیز از رساندن این بازیکن به سطح واقعی خود ناتوان مانده و می گوید نمی تواند در 2 بازی متوالی از او استفاده کند چون ممکن است مصدومیتش تشدید شود.

آنچلوتی گفت: هازارد در سطحی نیست که ما انتظار داریم ولی باید تلاش کنیم تا اعتماد به نفس بازگردد و بهترین شرایط برای درخشش او آماده شود.

هازارد که قرار بود به جانشین کریستیانو رونالدو بدل شود ، یک سایه ای از ستاره در رئال مادرید بوده و هنوز نتوانسته برای این تیم درخشان ظاهر شود. آیا امشب او در ترکیب اصلی مقابل والنسیا قرار خواهد گرفت یا آنچلوتی باید تصمیم دیگری برای وینگرهای خود بگیرد؟

منبع: فارس

350590