کاهش دما در نوار شمالی کشور

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در دور روز آینده در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما را داریم، افزود: دریای خزر از بعد از ظهر فردا تا صبح یکشنبه 28 شهریور مواج است.
تصویر کاهش دما در نوار شمالی کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد اصغری، در‌باره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز بارش پراکنده در برخی مناطق گیلان و مازندران داریم و با‌ نفوذ پرفشار جریانات هوا بر روی دریای خزر از فردا دریای خزر مواج خواهد بود و بارش در سواحل خزر بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: روز آینده در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی کاهش دما، وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق داریم و روز شنبه این شرایط جوی در استان‌هایی که ذکر شد همچنین خراسان شمالی، ادامه دارد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز یکشنبه 28 شهریور در استان‌های اردبیل، گیلان‌، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده داریم و در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران خواهیم داشت.

اصغری بیان کرد: روز دوشنبه 29 شهریور بارش پراکنده در سواحل غربی خزر، شمال آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی و اردبیل پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در دور روز آینده در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما را داریم، افزود: دریای خزر از بعد از ظهر فردا تا صبح یکشنبه 28 شهریور مواج است.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و ارتفاعات کرمان بارش‌های پراکنده و خفیف در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: روز آینده اهواز با آسمانی صاف و بیشینه دمای 43 درجه گرمترین مرکز استان و شهرکرد هم با آسمانی صاف و کمینه دمای 4 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران در چهار روز آینده صاف گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 34 و 22 درجه خواهد بود.

منبع: فارس

350213