فرمانده انتظامی رومشکان عنوان کرد؛

کشف بیش از ۶ کیلو گرم حشیش

فرمانده انتظامی رومشکان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و کشف ۶ کیلو و ۳۷۲ گرم حشیش در این شهرستان خبرداد.
تصویر کشف بیش از ۶ کیلو گرم حشیش

به گزارش پرسون از لرستان، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان لرستان، مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی شهرستان رومشکان اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر رومشکان به اتفاق عوامل انتظامی بخش سوری، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک نفر به صورت عمده در منزل خود اقدام به نگهداری و فروش مواد مخدر می می کند، بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل فرد مذکور ۶ کیلو و ۳۷۲ گرم حشیش در قالب ۱۳ بسته تقریبا ۵۰۰ گرمی و مقدار ۱۰۰ گرم سوخته تریاک و بیش از یک گرم تریاک و یک عدد حقه وافور را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مواد مخدر منتقل و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

مهدوی کیا در پایان اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی دانست و از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

336667