پرسون گزارش می‌دهد:

علت برخورد پلیس با یک گروه موسیقی در دزفول

فرماندهی انتظامی دزفول با عوامل یک گروه موسیقی به دلیل ضبط موزیک ویدئو برخورد داشته است. 
تصویر علت برخورد پلیس با یک گروه موسیقی در دزفول

به گزارش سایت خبری پرسون، اخیرا یک موزیک ویدئو از یک گروه موسیقی در فضای مجازی منتشر شد. این ویدئو که همخوانی و نوازندگی گروهی از دختران و پسران هنرمند و حتی کودکان را شامل می‌شد؛ به دلیل اجرای زیبا در فضای مجازی با استقبال مواجه شد. این اثر کار گروه "سل‌لا" بود و در خانه تاریخی صنیعی در دزفول ضبط شده بود. این اولین بار نیست که موزیک ویدئو‌هایی این چنین منتشر می‌شود؛ اما این بار خبر برخورد پلیس با این گروه منتشر شد.

با این موزیک ویدئو آبروی دزفول رفته است

گراوندی، فرمانده انتظامی دزفول خوزستان از احضار و تشکیل پرونده برای مشارکت کنندگان در این موزیک ویدئو خبر داده است. وی گفته اعضای این گروه را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و احضار کرده است.
فرمانده انتظامی دزفول این شهر را شهر دارالمومنین خوانده و گفته اجازه نمی‌دهیم وجهه شهرستان و آبروی دزفول مخدوش شود.

همچنین این مقام مسئول گفته است که مالک خانه تاریخی صنیعی را که این اثر در آنجا ضبط شده را نیز احضار و از او تعهد گرفته است.

واکنش‌ها به برخورد پلیس با این گروه

به دنبال اظهارات فرمانده انتظامی دزفول، جعفر محمدی سردبیر سایت خبری عصرایران نامه‌ای به فرمانده کل نیروی انتظامی نوشته و از وی خواسته اجازه ندهد نیروی تحت امرش چهره پلیس را مخدوش کند. وی نوشته است که جوانان هنرمند دزفولی نه تنها مجرم نیستند که شایسته تحسین‌اند و به اشتری گفته است که نگذارید چهره‌ای طالبانی از پلیس به نمایش گذاشته شود.

همچنین مجید رفیعی، فعال رسانه‌ای اصولگرا در این زمینه نوشت: "در این موزیک ویدیو حرکتی خارج از چارچوب کارهای رسمی که توسط نهادهای مربوطه تایید می‌شود ندیدم! ضمن این که حجاب خانم‌های این ویدیو چیزی شبیه خانم‌هایی است که در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند یا همین چند روز پیش واکسن برکت زده بودند و در صداوسیما تصاویرشان منتشر شده است."

واکنش سرپرست گروه موسیقی

پیمان یوسفی، سرپرست گروه "سل‌لا" در خصوص حواشی ایجاد شده برای این گروه می‌گوید: "نه تنها دستگیری بلکه احضاری در کار نبود و در برخوردی کاملا محترمانه و به عنوان نماینده گروه به پلیس و دیدار با دادستان دزفول دعوت شدم. در جلسه‌ای که با بنده برگزار گردید راه‌های قانونی برای اجرای دیگر برنامه‌ها در آینده عنوان شد."

وی در بیان دلیل دعوتش به پلیس امنیت گفته است که "نداشتن برخی از مجوزات و انتشار فیلم در ایام محرم دلایلی بودند که موجب دعوت به گفت‌وگو برای ارائه توضحیات در اداره پلیس شد."

349742