سفر با «سین» در پشت صحنه و معرفی برنامه های شاخص سیما

ویژه برنامه «سین» قرار است به معرفی برنامه های شاخص شبکه ها و بخش های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بپردازد.
تصویر سفر با «سین» در پشت صحنه و معرفی برنامه های شاخص سیما

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی رسانه ملی، رسول شکری نیا مدیر شبکه تلویزیونی سپهر گفت: برنامه «سین» در قاب شبکه سپهر در راستای اهداف ترسیم شده این شبکه و با هدف معرفی هرچه بیشتر برنامه های مهم، شاخص و برگزیده شبکه های سیما اعم از سریال ها، فیلم های سینمایی و تلویزیونی، برنامه های تولیدی و ترکیبی برگزیده تهیه و تولید می شود.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر پرداختن به پشت صحنه ساخت و تهیه سریال ها و مجموعه های مختلف در قالب آیتم های گوناگون فرصت شناخت هرچه بیشتر مردم و مخاطبان با این برنامه ها را فراهم می کند.

شکری نیا بیان کرد: در بخش نوستالوژی نیز برنامه های پر بیننده سالهای گذشته در قالب خاطره با توضیحات مجری و کارشناس و عوامل برخی از آن آثار به نمایش در می آید.

مدیر شبکه تلویزیونی سپهر تاکید کرد: در برنامه «سین» تلاش می شود آیتم های موفق همه شبکه ها و معاونت های سیما، صدا، سیاسی، شبکه های استانی و تلویزیون های تعاملی فضای مجازی رصد و معرفی شوند.

شکری نیا با اشاره به اینکه این برنامه در مناسبت ها و ایام ویژه ملی و مذهبی مانند اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس و ... متفاوت خواهد بود، گفت: تلاش می کنیم متناسب با این فضا آثار شاخص رادیویی و تلویزیونی و مجازی بخش های مختلف تلویزیون را به مردم معرفی و فرصت انتخاب آنان برای دیدن برنامه ها را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: برنامه سین فرصت خوبی برای همه شبکه های تلویزیونی و رادیویی است که از ظرفیت آن برای معرفی برترین آثار خود استفاده کنند و با هم افزایی هرچه بیشتر مخاطبان فهیم و هوشمند در سنین مختلف را با زحمات و تلاش های انجام شده سازمان آشنا کنند.

برنامه «سین» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی امامی روزهای فرد راس ساعت ۲۰ از شبکه تلویزیونی سپهر و اپلیکیشن های سپهر و تلوبیون و تکرار آن فردای همان روز راس ساعت ۱۱ صبح پخش می شود.

شبکه تلویزیونی سپهر هم اکنون با کیفیت تصویر HD علاوه بر شبکه های ماهواره در تهران و برخی نقاط کشور از طریق ستاب باکس قابل مشاهده است همچنین در اپلیکشین های سپهر و تلوبیون نیز به صورت زنده و آرشیوی قابل دریافت است.

349660