رشیدی کوچی درانتقاد از روند شرکت برخی نمایندگان در فرآیند رأی‌گیری؛

سکوت؛ جفا به مردم است/ در روز قیامت از ما سوال خواهند کرد!

نماینده مردم مرودشت در مجلس از بی‌تفاوتی تعدادی از نمایندگان در رابطه با رأی دادن به مواردی که در صحن مورد بررسی قرار می‌گیرد، انتقاد کرد.
تصویر سکوت؛ جفا به مردم است/ در روز قیامت از ما سوال خواهند کرد!

به گزارش سایت خبری پرسون، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: این تذکر را در ابتدا به خود و سپس به همکاران می‌دهم چرا که سکوت در برخی جاها جفا در حق مجلس و مردم است.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان فرمودند که باید وکلای ملت باید حضوری فعال در جلسات کمیسیون‌ها و صحن داشته باشند.

وی افزود: مردم نگران هستند و با دقت رفتار نمایندگان را رصد می‌کنند اما جای نگرانی وجود دارد وقتی یک چهارم نمایندگان در صحن حاضر نیستند که به مواردی که بررسی می‌شود، رأی بدهند و این در حالی است که کلمه به کلمه‌ای که اینجا مطرح می‌شود در زندگی میلیون‌ها انسان تأثیر دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: این حجم از بی‌تفاوتی برای مجلسی که به آن لقب انقلابی داده شده، نگران‌کننده است ضمن اینکه باید به این نکته توجه کنیم که در روز قیامت برای هر کدام از ثانیه‌ها که در اینجا حضور داشتیم از ما سوال می‌کنند.

رشیدی کوچکی تأکید کرد: متأسفانه بی‌تفاوتی برخی نمایندگان در رأی دادن به موارد مورد بررسی در صحن به دفعات تکرار می‌شود تا جایی که رئیس مجلس باید هر روز در این رابطه تذکر بدهد.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس تصریح کرد: آنچه مسلم است انقلابی‌گری با بی‌تفاوت بودن زاویه دارد بنابراین نباید فراموش کنیم که این حقیقت موجود از طریق مانیتورها در مجلس نمایش داده می‌شود و مردم آن را مشاهده می‌کنند.

349591

مطالب مرتبط