ساخت شهرک مسکونی شهید سلیمانی در روستای زاچ و داربست استان هرمزگان

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به روند ساخت شهرک مسکونی شهید سلیمانی در روستای زاچ و داربست استان هرمزگان، گفت: اقدام جهادی و انقلابی در رفع محرومیت، از نکات مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
تصویر ساخت شهرک مسکونی شهید سلیمانی در روستای زاچ و داربست استان هرمزگان

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام سپاه نیوز، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با حضور در نقاط محروم و کم برخوردار استان هرمزگان، روستا‌های زاچ و داربست از توابع شهرستان بشاگرد، از طرح‌های عمرانی در دست ساخت و شهرک مسکونی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (ره) توسط مهندسی نیروی دریایی سپاه، بازدید کرد.

در این سفر سردار تنگسیری ضمن حضور در روستا‌های محروم و دیدار با مردم این منطقه و عرض خدا قوت و خسته نباشید به مهندسان، کارگران و گروه‌های جهادی، در جمع آنان، گفت: افتخار می‌کنم امروز بعنوان سرباز ولایت در جمع شما مردم عزیز و ولایتمدار حضور یافتم و از صفا و صمیمیت شما عزیزان بهره‌های معنوی کسب کنم.

وی اقدام جهادی و انقلابی در رفع محرومیت را از نکات مورد تأکید مقام معظم رهبری توصیف و تصریح کرد: با کمک هم می‌توانیم تلاش کنیم تا این شهرک مسکونی جدیدالاحداث که مزین بنام شهید والامقام، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است، زودتر آماده و به بهره برداری برسد و مقداری از مشکلات و سختی‌های مردم کاسته شود.

تنگسیری با تقدیر و تشکر از حمایت و پشتیبانی خیرین مؤمن و گرامی در احداث شهرک شهید سلیمانی (ره)، اضافه کرد: در بازدید از این پروژه مسکونی و پروژه‌های عمرانی دیگر، روند رو به رشد مشاهده شد و ان‌شاءالله با تلاش شبانه‌روزی جهادگران مخلص مهندسی نیروی دریایی سپاه انتظار می‌رود تا قبل از سالروز شهادت حاج قاسم عزیز برای بهره‌برداری آماده و به مردم عزیز این روستا‌ها اهداء شود.

تنگسیری با قدردانی از تلاش‌ها و مساعدت‌های مسئولین استانی و خیرین در اجرای این پروژه گفت: خادمی شما مردم، وظیفه شرعی ما است و به آن افتخار می‌کنیم و همانگونه که برای حفظ امنیت پایدار ملت عزیز ایران اسلامی شبانه روز انجام وظیفه می‌کنیم و آماده جانفشانی هستیم، برای رفع مشکلات و محرومیت‌ها هم بنا بر فرمان امام جامعه اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) و تأکید فرمانده ولایت‌مدار و محترم کل سپاه، سرلشکر سلامی، شبانه روز برای رفع مشکلات، محرومیت‌ها و ایجاد عمران و آبادانی‌ها در نقاط کمتر توسعه یافته مثل این منطقه تلاش خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با ارزشمند دانستن کمک و همیاری به مردم و تشکر از جوانانی که در گام دوم انقلاب اسلامی با تشکیل گروه‌های جهادی برای کمک به مردم و رفع مشکلات آنان، سختی‌ها را تحمل می‌کنند و همراه و همیار مردم نجیب این مناطق کم برخوردار هستند، افزود: کار برای رضای خدا شیرین و دلچسپ است و انسان در درونش احساس خوشی و سبکی می‌کند، در این امور خداپسندانه که خریدارش هم خود خداست از خدا بخواهید این توفیقات همیشه ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسیری که شهدا برای ما روشن کردند رهروی خوبی باشیم.

تنگسیری به مهندسان و متولیان ساخت شهرک شهیدسلیمانی (ره) دستور دادند با اضافه کردن نفرات مهندسی و کارگران زحمتکش و تجهیزات مورد نیاز، هر چه زودتر این شهرک مسکونی آماده و در اختیار مردم عزیز قرار گیرد.

بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، این شهرک تا قبل از سالروز شهادت سید شهدای مقاومت، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی (ره) آماده بهره‌برداری می‌شود.

338994