افراد نزدیک به فساد از تأمین اجتماعی دور خواهند شد

میرهاشم موسوی گفت: افراد نزدیک به فساد از این مجموعه دور خواهند شد و در این زمینه برنامه‌ریزی صورت گرفته و بر اساس آن حرکت خواهیم کرد.
تصویر افراد نزدیک به فساد از تأمین اجتماعی دور خواهند شد

به گزارش سایت خبری پرسون، میرهاشم موسوی در مراسم معارفه‌اش به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بحث رفاه یکی از دغدغه‌های مهم در عرصه‌های حکمرانی است اظهار کرد: از این منظر که نظام مقدس جمهوری اسلامی به موضوع عدالت توجه ویژه‌ای داده به نظر می‌رسد ضریب اهمیت عدالت برای این نظام بیشتر باشد و حکمرانی تأمین اجتماعی با این رویکرد دینی که دنبال می‌کنیم از اولویت‌های اساسی و مهم محسوب می‌شود.

موسوی با اشاره به سه مفهوم تحول، عدالت و اعتماد گفت: مفهوم تحول نسبت ما را با وضعیت موجود مشخص می‌کند. علی‌رغم تلاش هایی که در دولت‌های مختلف در عرصه نظام تأمین اجتماعی صورت گرفته به نظر می‌رسد همچنان ظرفیت‌های مختلفی به‌ویژه در درون سازمان نهفته است و می‌توانیم نگاه فراتری داشته باشیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: تحول سه جهت دارد. یکی در چشم‌انداز و نگاه کلان به مسائل، دوم تحول در جهت‌گیری و سیاست‌ها و سوم تحول در فرایندها، کارکردها و عملیات اقدام و عمل است.

موسوی ادامه داد: با امیدواری کامل می‌توانم بگویم سازماندهی کارها بر اساس این سه اصل، شدنی است. ما می‌توانیم با این سه اصل الگوی موفق تامین اجتماعی را برای جامعه خود عرضه کنیم.

وی گفت: افراد نزدیک به فساد از این سیستم دور خواهند شد و در این زمینه برنامه‌ریزی صورت گرفته و بر اساس آن حرکت خواهیم کرد.

338991