میهمان «ما مردم» کیست؟

برنامه «ما مردم»(We The People) شبکه پرس تی‌وی این هفته میهمان رئیس انجمن بین‌المللی جرم‌شناسی می شود.
تصویر میهمان «ما مردم» کیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط‌عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته «ما مردم» به بررسی چرایی ظهور گروه‌ها و باندهای خلافکار در ایالات متحده و افزایش بی‌سابقه نرخ جرم و جنایت در این کشور می‌پردازد.

مردم آمریکا در سال ۲۰۲۰ بیش از همیشه خشونت را تجربه کرده‌اند و بیش از ۱۹ هزار نفر در این کشور در تیراندازی‌ها به قتل رسیده‌اند.

رامیرو فونز، فعال و مفسر سیاسی و امیلیو ویانور، رئیس انجمن بین‌المللی جرم‌شناسی به عنوان میهمان این هفته برنامه «ما مردم» به بررسی عوامل خشونت و جنایت افسارگسیخته در آمریکا به خصوص بالا بودن نرخ بیکاری در میان جوانان و تبعیض‌های قومیتی در این کشور می‌پردازد.

دنیل آریا، مجری برنامه سوالاتی از جمله چرا تعداد زیادی باند خلافکار در آمریکا وجود دارد و نقش نژاد و قومیت در این باندها چیست؟ و از سوی دیگر، نقش اقتصاد و آموزش در توسعه باندهای خلافکار چیست و دولت آمریکا برای حل مساله این باندها چه باید کند؟ را با مهمانان در میان خواهد گذاشت.

برنامه «ما مردم» به تهیه‌کنندگی عاطفه‌سادات دربندی روز چهارشنبه ساعت 12:30 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن روز پنجشنبه ساعت 7:30و 19:30 و جمعه ساعت 06:30، شنبه ساعت 03:30 و 15:30 و یکشنبه ساعت 23:32 خواهد بود.

338336