آصفری:

اصلاح‌طلبان مسبب وضع موجودند؛ حق مطالبه‌گری ندارند!

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: احزاب شکست‌خورده اصلاحات و اعتدال مقصر وضع موجود هستند و امروز اجازه مطالبه‌گری ندارند.
تصویر اصلاح‌طلبان مسبب وضع موجودند؛ حق مطالبه‌گری ندارند!

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدحسن آصفری عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازی سیاسی جدید اصلاح‌طلبان مبنی بر مطالبه‌گری از دولت سیزدهم گفت: جریان اصلاحات به جای مطالبه‌گری باید پاسخگوی عملکرد هشت سال گذشته خود باشد و اعلام کند چه اقداماتی برای حل مشکلات مردم انجام داده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عملکرد دولت مورد حمایت اصلاح‌طلبان، ارزش پول ملی را در مدت هشت سال به شدت کاهش و تورم را افزایش داده و روابط ایران با کشورهای دنیا و همسایه را به پایین‌ترین سطح خود رساند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با اجرای پروژه مطالبه‌گری به دنبال این هستند که مردم عملکرد ضعیف آنها را فراموش کنند، گفت: مطالبه مردم این است که اصلاح‌طلبان نسبت به عملکرد ضعیف دولت تدبیر پاسخگو باشند. تورم، بیکاری، کمبود کالاهای اساسی و افزایش نرخ ارز، نتیجه عملکرد دولت تدبیر است.

آصفری گفت: ملت ایران باید حقوق خود را از اصلاح‌طلبان و اعتدالیون مطالبه کنند و احزاب شکست‌خورده اصلاحات و اعتدال که مقصر وضع موجود هستند، اجازه مطالبه‌گری ندارند.

منبع : مهر

338214