فرمانده سپاه استان ایلام خبر داد:

برگزاری 3 هزار و 700 یادواره شهدا در استان ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تا الان 3700 مورد یاواره شهدا در سطح استان برگزار گردیده است. همچنین باید تا قبل از برگزاری کنگره یادواره 3 هزار شهید استان، هر کدام از فرمانداران یک یادواره دیگر در شهرستان خود برگزار کنند.

تصویر برگزاری 3 هزار و 700 یادواره شهدا در استان ایلام

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، ظهر امروز سردار جمال شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در نشست ستاد هماهنگی کنگره 3 هزار شهید استان ایلام که با حضور مسئولان استانس برگزار گردید، ابراز داشت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به احتمال بالای برگزاری راهپیمایی اربعین، یک نمایشگاه مرتبط با شهدای استان در مرز مهران ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های ما تکمیل یادمان شهیدان شرهانی و قلاویزان تا قبل از برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان می‌باشد.

فرمانده سپاه استان ایلام تصریح کرد: در جهت محرومیت زدایی نیز کارهای بسیار خوبی صورت گرفته که یکی از این کارها جذب 10 هزار حامی از 12 هزار حامی برای نیازمندان است که این آمار در سطح کشور یک رکورد محسوب می شود و تنها استانی هستیم که توانسته‌ایم به عدد 10 هزار حامی برسیم.

سردار شاکرمی در پایان مطرح داشت: تا الان 3700 مورد یاواره شهدا در سطح استان برگزار گردیده است. همچنین باید تا قبل از برگزاری کنگره هر کدام از فرمانداران یک یادواره دیگر در شهرستان خود برگزار کنند.

نوروزی_استان ایلام

310147