معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی؛

تداوم خدمت‌رسانی در بخش حمل ونقل جاده ای با وجود چالش بیماری کرونا

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی از تداوم خدمت‌رسانی بخش حمل ونقل جاده ای علی رغم چالش‌های بیماری کرونا خبر داد.
تصویر تداوم خدمت‌رسانی در بخش حمل ونقل جاده ای با وجود چالش بیماری کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای‌ آذربایجان‌غربی فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای‌ آذربایجان‌غربی اظهار داشت: حمل و نقل تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با چالش‌های مهمی مواجه بوده است اما در این دوران به دلیل اهمیت تامین کالا ، حمل و نقل آن به خصوص کالاهای اساسی در سراسر کشور بدون وقفه توسط رانندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی در جریان بوده است.

وی تصریح کرد: در آذربایجان‌غربی نیز با اقداماتی چون ضد عفونی ناوگان در پایانه‌های بار، توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی بین رانندگان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، الزام شرکت‌ها به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دفاتر و سالن بار، افزایش زمان فعالیت سالن اعلام بار و اخیرا اعمال واکسیناسیون رانندگان و همچنین فعالیت در فضای باز پروسه حمل و نقل کالا تداوم داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی به فعالیت و مشارکت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا برای حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بنادر جنوب اشاره کرد و افزود : در راستای تقویت توان عملیات شرکت‌ها، امکان صدور بارنامه از مبدا بندر امام خمینی ( ره ) برای شرکت‌های سایر استان‌ها نیز فراهم شد.

وی گفت: کنترل و نظارت بر ناوگان مسافری در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت موارد ایمنی همواره در دستور کار کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوده هرچند لازم به ذکر است متاسفانه شیوع بیماری کرونا باعث بوجود آمدن مشکلات اقتصادی برای شرکت‌های حمل ونقل مسافری شده که دلیل عمده آن کاهش حمل مسافر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش سرویس‌ها بوده که امید است با ریشه کن شدن این بیماری این مشکلات نیز مرتفع گردد.

فاریابی با اعلام اینکه مرزهای پنج گانه استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با محدودیت‌های موجود و تعریف شده در بخش مسافر و کالا فعال هستند ادامه داد : مهمترین اقدامات در مرز سرو پس از افتتاح سالن مسافری تلاش در جهت افزایش ظرفیت پذیرش کامیون و رایزنی با طرف ترک در این خصوص بوده است.

337930

مطالب مرتبط