رشد 60 درصدی شعبه سمنان در شاخص تولید حق بیمه

بررسی عملکرد شعبه سمنان بیمه دانا در سه ماه سال جاری نشان می‌دهد که این شعبه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد تولید داشته است.
تصویر رشد 60 درصدی شعبه سمنان در شاخص تولید حق بیمه

به گزارش سایت خبری پرسون، وحید فیاضی رئیس شعبه سمنان با تشریح عملکرد این شعبه در سه ماهه اول سال جاری اعلام کرد: نظر به اعلام بودجه سال 1400 توسط مبادی زیربط، برنامه ریزی دقیق جهت تحقق پرتفوی سه ماه ابتدایی سال صورت گرفت و پس از برگزاری جلسات متعدد و تقویت و تشکیل کمیته های فنی و بازاریابی و تشویق و ترغیب شبکه فروش، شاهد تحقق بودجه به میزان 136 درصد در فصل بهار بودیم.

وی گفت: با تلاش همکاران و همراهی و همکاری شبکه فروش، بویژه سرپرست منطقه 6 و همکاران این سرپرستی، پرتفوی حاصل در سه ماهه اول سال 1400 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد داشته است که این رشد پرتفوی با ضریب خسارت مناسب به همراه طرح های متنوع بیمه ای از جمله طرح مهردانا همراه بوده است.

فیاضی در رابطه با تحقق بودجه در رشته های مختلف در بهار سال 1400 در مقایسه با بهار سال 1399 به تفکیک رشته های بیمه‌ای نیز افزود: در این خصوص می‌توان به تحقق بودجه 134 درصدی در رشته درمان، تحقق بودجه 106 درصدی در رشته باربری، تحقق بودجه 120 درصدی در رشته بدنه اتومبیل، تحقق بودجه 146 درصدی در رشته ثالث و مازاد، تحقق بودجه 156 درصدی در رشته حوادث راننده و تحقق بودجه 139 درصدی در رشته مهندسی اشاره کرد.

رئیس شعبه سمنان با اشاره به اینکه همچنین مبلغ حق بیمه‌ های صادره در تمامی رشته های بیمه‌ای با رشد همراه بوده است، تاکید کرد که از آن میان می توان به رشد 173 درصدی در رشته آتش سوزی، رشد 18 درصدی در رشته باربری، رشد 45 درصدی در رشته بدنه، رشد 50 درصدی در رشته ثالث، رشد 59 درصدی در حوادث گروهی، رشد 154 درصدی در رشته درمان، رشد 60 درصدی در رشته حوادث راننده، رشد 17 درصدی در رشته عمر انفرادی، رشد 76 درصدی در رشته عمر گروهی، رشد 7 درصدی در رشته مسئولیت و رشد 68 درصدی در رشته مهندسی اشاره کرد.

وی در پایان با توجه به ابلاغ بودجه در سال جاری، اهم اهداف و استراتژی‌های شعبه برای نیل به اهداف عالیه شرکت را به شرح زیر اعلام کرد:

پیگیری تحقق بودجه با ترکیب پرتفوی مناسب و ضریب خسارت قابل قبول،

برگزاری جلسات آموزشی جهت ارتقا سطح دانش شبکه فروش،

تسریع در روند پرداخت خسارت و جلب رضایت بیمه گذاران،

ارائه بهتر خدمات،

حفظ بیمه گذاران قبلی و جذب بیمه نامه های جدید،

پیگیری وصول مطالبات و نظارت جدی و مستمر بر عملکرد شبکه فروش که با قدرت جهت تحقق کامل آنها تلاش خواهد شد.

337653