تحلیل تکنیکال کاردانو؛ یک شنبه 14 شهریور

قیمت کاردانو از روز 23 آگوست (1 شهریور) تاکنون در حال افزایش بوده است و اکنون نشانه هایی از یک ریزش قریب الوقوع را نشان می دهد. برای باطل کردن این دیدگاه نزولی، ADA باید به بالاترین سطح قیمت ثبت شده خود برسد.

تصویر تحلیل تکنیکال کاردانو؛ یک شنبه 14 شهریور

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت کاردانو از 21 آگوست (30 مرداد) سه سقف بالاتر و چهار کف قیمت بالاتر ایجاد کرده است. اتصال این نقاط نوسانی با استفاده از خطوط روند، شکل گیری یک الگوی کنج (گوه) افزایشی را نشان می دهد. این الگوی تکنیکال نزولی است و شکست خط روند پایینی، 18٪ کاهش تا مرز 2.29 دلار را پیش بینی می کند که با اندازه گیری فاصله بین اولین سقف نوسانی و اولین کف نوسانی و افزودن به نقطه شکست تعیین می شود.

با این حال، این سقوط به دلیل وجود سطوح حمایتی متعدد، سریع اتفاق نخواهد افتاد. کاهش قیمت ابتدا با مانع تقاضای موجود در تراز 2.47 دلار مواجه می شود که با شکستن آن قیمت کاردانو تا 2.38 دلار کاهش می یابد. در حالی که به احتمال زیاد فشار فروش در اینجا کم می شود، سرمایه گذاران باید منتظر لمس مجدد تراز 2.29 دلار باشند.

تا زمانی که ADA بالاتر از خط روند پایینی این گوه صعودی باقی بماند، گاوها احساس ترس نخواهند داشت. اگر مرز بالایی این الگوی تکنیکال شکسته شود، نشان دهنده تجدید حیات خریداران خواهد بود. با این حال، این دیدگاه نزولی تنها پس از آنکه ADA رکورد جدید خود را بالای مرز 3.11 دلار ثبت کند باطل می شود.

در چنین حالتی، قیمت کاردانو ممکن است به 3.37 دلار برسد که با سطح فیبوناچی اکستنشن 161.8% انطباق دارد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: fxstreet

337334