«رضا کیانیان» کارگاه بازیگری برگزار می کند

رضا کیانیان کارگاهی با عنوان «۱۰ فیلم ۱۰ تجربه» در موسسه «هنر فردا» برگزار می کند.

تصویر «رضا کیانیان» کارگاه بازیگری برگزار می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، کارگاه تجربه در نقش: ۱۰ فیلم ۱۰ تجربه توسط رضا کیانیان، روزهای شنبه هر هفته در موسسه «هنر فردا» برگزار می‌شود.

این کارگاه به منظور بررسی تجربیات حرفه‌ای بازیگری و چگونگی خلق کاراکتر و رسیدن به نقش در ۱۰ تجربه شاخص سینمایی و تلویزیونی رضا کیانیان برگزار می‌شود.

کیانیان توانایی زیادی در اجرای نقش‌های متفاوت دارد و نقش‌هایش برآمده از دانش، مهارت و سال‌ها تجربه در فعالیت هنری و سینمایی‌ است.

این کارگاه بر آن است تا ۱۰ اثر شاخص وی را بررسی و چگونگی تحلیل نقش و کاراکترهای مهمی که وی در سینما و تلویزیون خلق کرده را تشریح می‌کند.

در هر جلسه هنرجویان ضمن بهره‌گیری از توضیحات استاد پیرامون شرایط و مراحل تحلیل شخصیت و خلق نقش و بررسی جوانب مختلف تجربه‌های ایشان در جهت نیل به ایفای موفق و تأثیرگذار نقش، می‌توانند دریافت خود از تجربه ایشان را مورد بحث و گفتگو قرار دهند.

بنا بر این گزارش به روایت هنرمند یک مجموعه کارگاه‌های آموزشی است که به منظور معرفی تجربیات هنرمندان شاخص ایران در عرصه‌های مختلف هنرهای تجسمی و نمایشی برگزار می‌شود. در خلال این کارگاه، هنرمندان برجسته در حوزه‌های مختلف به تشریح آراء و تحلیل تجربیات خویش پرداخته و در خصوص شیوه و الگوی هنری کار خویش بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا انجام ثبت‌نام می‌توانند برای حضور در این کارگاه می‌توانند به نشانی اینترنتی http://arttomorrow.org مراجعه کنند.

337153