مسعود اقبالی در گفت‌ وگوی اختصاصی با پرسون:

مقابل سوریه تیم متوسط آسیایی، به زور برنده شدیم/ تیم ملی فوتبال با این شیوه بازی برابر عراق مشکل پیدا می کند

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال کشورمان درباره پیروزی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی سوریه توضیحاتی را بیان کرد.
تصویر مقابل سوریه تیم متوسط آسیایی، به زور برنده شدیم/  تیم ملی فوتبال با این شیوه بازی برابر عراق مشکل پیدا می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود اقبالی کارشناس فوتبال درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار کرد: ملی پوشان بازی خوبی نکردند و مقابل یک تیم متوسط آسیایی مثل سوریه به زور، بازی را بردیم. در این بازی برنامه خاصی نداشتیم و در نظم و آرایش تیمی هم دچار ایرادات فراوانی بودیم.

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی سوریه با تک مهاجم بازی کرد و همین موضوع باعث شد که در نیمه اول فرصت چندانی برای گلزنی پیدا نکند. البته در نیمه دوم هم خیلی زود به گل رسیدیم و با تعویض کادر فنی، شرایط تیم ملی فوتبال بهتر شد. اگرچه صرفا در پاس دادن هم مشکل داشتیم. اگر با همین رویه بخواهیم برابر تیم ملی عراق بازی کنیم بدون شک فرصت چندانی برای پیروزی نخواهیم داشت.

اقبالی بیان کرد: بازگشت سردار آزمون به ترکیب تیم ملی فوتبال نکته امیدوار کننده است. شاید حضور آزمون باعث شود که تیم ملی فوتبال به سیستم 4-4-2 برگردد و با 2 مهاجم بازی کند. به نظرم کادر فنی در بازی دیشب برابر تیم ملی سوریه می توانست در کنار طارمی از انصاری فرد استفاده کند و بازیکنان نتوانستند طارمی را به خوبی تغذیه کنند. البته حضور انصاری فر برای ما موثر بود اما مهدی ترابی یکی ، 2 توپ را لمس کرد و نمی دانم او چه وظیفه ای در زمین مسابقه داشت.

کارشناس فوتبال گفت: کادر فنی تیم ملی می توانست از وحید امیری به عنوان هافبک استفاده کند و سامان قدوس هم کارایی چندانی در بازی نداشت. ارسال چندانی از جناحین نداشتیم وگرنه طارمی یک سرزن تمام عیار است که در توپهای هوایی خیلی خوب ضربه می زند. به نظرم خطای طارمی اخراج داشت و خلیل زاده هم خطاهای زیادی مرتکب شد که این خطاها در بازی های بعدی می تواند به ضرر تیم ملی فوتبال تمام شود.

او افزود: نبود سرمربی تیم ملی فوتبال زیاد در این بازی فرقی نداشت چون سوریه تیم چندان خطرناکی نبود و بر اثر اتفاق به گل رسیدیم. تیم ملی عراق با کسب تساوی برابر تیم کره جنوبی اکنون برای ما دردسر ساز می شود و بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

اقبالی بیان کرد: به نظرم تیم های ملی ایران، عراق و کره جنوبی شانس های صعود از این گروه هستند. بازیکنان تیم ملی در حقظ توپ دچار مشکل بودند و حتی نتوانستند 4 پاس سالم به هم بدهند و این اتفاق برای بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی زشت است.

336818