عزیزی‌خادم؛

به لطف خدا و دعای خوبان عالم توانستیم سه امتیاز مهم را بدست آوریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در این مسابقه اسکوچیچ کاملا روی مسائل اشراف داشت و نظارت می‌کرد و از طریق سیستم با کادرفنی در ارتباط بود.
تصویر به لطف خدا و دعای خوبان عالم توانستیم سه امتیاز مهم را بدست آوریم

به گزارش سایت خبری پرسون، شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل سوریه گفت: این اولین بازی ما در دور دوم مقدماتی جام جهانی بود، به لطف خدا و دعای خوبان عالم سه امتیاز مهم را به دست آوردیم. بحث میزبانی بود که آن هم بسیار مهم بود بعد از سال‌ها به کشور بازگشت.

وی ادامه داد: امیدواریم به لطف خدا در همین مسیری که هستیم قدم برداریم. سطح فنی تیم‌ها نزدیک به هم و بالاست. امروز عمان، ژاپن را شکست داد و عراق هم در سئول از کره مساوی گرفت. این نشان دهنده این است که کار سخت و سنگینی در راه است. جا دارد از همه رسانه‌ها تشکر کنم. همیشه کنار تیم ملی بودند و این تیم را مورد حمایت و لطف قرار دادند.

عزیزی خادم در مورد وضعیت دراگان اسکوچیچ که به کرونا مبتلا شده عنوان کرد: تلاش‌های زیادی شد تا اسکوچیچ برگردد و واقعا جای او خالی بود و علاقمند بودیم که روی نیمکت بنشیند. امیدواریم او سلامتی‌اش را به دست بیاورد. کادر پزشکی براساس پروتکل‌ها و استانداردهایی که وجود دارد باید بررسی کنند و امیدوارم در بازی بعد او را در کنارمان داشته باشیم. در این مسابقه هم اسکوچیچ کاملا روی مسائل اشراف داشت و نظارت می‌کرد و از طریق سیستم با کادرفنی در ارتباط بود. مجددا به ملت ایران تبریک می‌گویم.

عزیزی خادم در مورد حضور وزیر ورزش در ورزشگاه گفت: جا دارد از سجادی نیز تشکر کنم که در این مدت کوتاه هم بازی ملی و هم در آکادمی حاضر شدند. امروز هم علیرغم ترافیک کاری که داشتند به ورزشگاه آمدند و این نشان می‌دهد فوتبال و تیم ملی ایران برای او مهم است.

منبع: تسنیم

336786