افتتاح" هتل ایران" در همدان

هتل ایران امروز با حضور مسئولان میراث فرهنگی همدان افتتاح شد.
تصویر افتتاح" هتل ایران" در همدان

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، علی مالمیر مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان در مراسم افتتاح هتل ایران اظهار کرد: در هشت سال گذشته براساس برنامه زیرساختی گردشگری استان همدان توانسته ایم ظرفیت اماکن اقامتی را از یک هزار و ۹۵۰ تخت به ۴ هزار و ۲۷۰ تخت برسانیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ برابر ظرفیت اماکن اقامتی همدان در این مدت افزایش داشته است، افزود: در آینده نزدیک با افزایش یک هزار و ۱۰۰ تخت دیگر ظرفیت اماکن اقامتی همدان یه ۵ هزار و ۲۷۰ تخت می رسد.

مالمیر در خصوص هتل ایران گفت: این هتل با ۱۲ اتاق دارای ۳۰ تخت است و برای ساخت آن ۱۲۵ میلیارد تومان با همت سرمایه گذار هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری با وجود بیماری کرونا دچار آسیب شده است خاطرنشان کرد: امیدواریم با ریشه کن شدن این بیماری دوباره شاهد رشد و ارتقای صنعت گردشگری در استان باشیم.

هاشمی سرمایه گذار هتل ایران نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مسئولان میراث فرهنگی بیان کرد: از سال ۹۶ شروع به ساخت هتل کرده ایم و حدود یکسالی هست که هتل تکمیل شده شده و امروز شاهد بهره برداری و افتتاح هتل ایران هستیم.

گفتنی است استاندار همدان به صورت ویدئو کنفرانس این هتل را با حضور مسئولان استان افتتاح کرد.

336687