غلامرضا رحمانی سریال گاندو۲ کیست؟

«حسن میرباقری» روابط فامیلی با مقامات رده بالا دارد!

«حسن میرباقری» در سریال گاندو۲ نقش غلامرضا رحمانی را ایفا می کند که به دلیل روابط فامیلی با مقامات رده بالا به اطلاعات گسترده دسترسی دارد و مدیران عالی رتبه اقتصادی نیز گوش به فرمان او هستند.
تصویر «حسن میرباقری» روابط فامیلی با مقامات رده بالا دارد!

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا رحمانی یکی از شخصیت‌های اصلی در قصه سریال گاندو ۲ است که به دلیل روابط فامیلی با مقامات رده بالا به اطلاعات گسترده دسترسی دارد و مدیران عالی رتبه اقتصادی نیز گوش به فرمان او هستند. این شخصیت داستانی توسط ماموران امنیتی دستگیر می‌شود.

سریال پرمخاطب «گاندو ۲» دومین فصل از سری مجموعه تلویزیونی «گاندو»، محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. این سریال در قالب امنیتی و اجتماعی است که نخستین قسمت آن در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ از شبکه سه تلویزیون ایران با کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی پخش شد.
پخش این سریال که با حواشی سیاسی زیادی همراه بود در فروردین امسال متوقف و قرار بر این شد تا ادامه پخش آن به بعد از انتخابات ۱۴۰۰ موکول شود. پخش مجدد آن نیز از ۳۱ تیر ماه آغاز شد و هم اکنون نیز این سریال هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

غلامرضا رحمانی یکی از شخصیت‌های اصلی در قصه سریال گاندو ۲ است که به دلیل روابط فامیلی با مقامات رده بالا به اطلاعات گسترده دسترسی دارد و مدیران عالی رتبه اقتصادی نیز گوش به فرمان او هستند. این کارکتر تحت تاثیر سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و با همکاری شبکه نفوذ خود به اخلال در نظام اقتصادی ایران می‌پردازد و به همین دلیل توسط شخصیت‌های محوری سریال گاندو یا همان ماموران امنیتی دستگیر می‌شود.

برخی گمانه زنی‌ها از شباهت‌های او با حسین فریدون، برادر حسن روحانی خبر می‌دهد و برخی نیز او را پسر عمو حسن روحانی می‌دانند.

بازیگری این نقش بر عهده حسن میرباقری است که پیش از این بازی درخشان او را در سریال مختارنامه و در نقش ابراهیم بن مالک اشتر دیده‌ایم. او متولد ۱۳۴۷ در شاهرود است. حسن میرباقری در کارنامه خود نویسندگی، بازیگری و کارگردانی در سینما و تلویزیون را دارد. وی برادر داوود میرباقری کارگردان سرشناس ایرانی می‌باشد.

لازم به ذکر است که زمان پخش تکرار سریال گاندو دو در دو نوبت از شبکه سه انجام خواهد شد. تکرار اول سریال گاندو ساعت ۲ بامداد و در دومین نوبت بازپخش این سریال ساعت ۰۹:۴۵ دقیقه صبح روز بعد انجام می‌شود.

336650