نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس مطرح کرد:

توجه به جوانگرایی و استفاده از نخبگان در مدیریت میانی کشور

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: جوان گرایی و استفاده از نخبگان باید در مدیریت میانی کشور مورد توجه قرار گیرد.
تصویر توجه به جوانگرایی و استفاده از نخبگان در مدیریت میانی کشور

حجت‌الاسلام احمد حسین‌فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پرسون در همدان، درباره ملاک‌های انتخاب استاندار و مدیران ارشد استان‌ها اظهار کرد: تحول و رویکرد جهادی، انقلابی و بهره از مدیران جوان مورد تأکید مقام معظم رهبری است که باید در گزینش مدیریت ارشد استان به آن توجه شود.

وی افزود: در حال حاضر رئیس‌جمهور در گزینش مسئولان ارشد کشور به تجربه، علم، مدیریت و کار جهادی توجه خاص دارد که این خصوصیات باید ملاک تعیین مدیران میانی نیز قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر اینکه جوانگرایی و استفاده از نخبگان باید در مدیریت میانی (گزینش استانداران هر استان) مورد توجه قرار گیرد، گفت: سامانه مدیریت در نظر دارد در چینش مدیران از نظرات مردم استفاده کند و شاخصه و ۵ آیتم را از بینش تا کار جهادی و تحرک عملی در کار را برای انتخاب مدیران در نظر بگیرد.

حجت‌الاسلام حسین‌فلاحی خاطرنشان کرد: کشور در عرصه‌های مختلف نیازمند افرادی پرکار، پرتحرک، دلسوز و مسلط به مسائل استان و آشنا به ظرفیت‌ها و آسیب‌های موجود در هر استان است.

وی درباره توجه به بومی بودن گزینش استاندار نیز بیان کرد: آشنایی و تسلط یک مدیر به مسائل استان شاخصه اصلی انتخاب استاندار است و سعی شده بیشتر گزینه‌های معرفی شده برای انتخاب استاندار از همدان و شهرستان‌های استان باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در این دوره مجمع نمایندگان مصوب کرده که انتخاب مدیران زیر نظر و مصوبه نمایندگان باشد تا مدیر اصلح و شایسته برای هر استان انتخاب شود.

336236