اقتدار نیروی دریایی ارتش؛

ایران همچنان صدر نشین رقابت‌های بین‌المللی نظامی «جام دریا»

تیم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین روز از رقابت‌های بین‌المللی نظامی «جام دریا» همچنان جایگاه نخست را در صدر جدول رقابت‌ها در اختیار دارد.
تصویر ایران همچنان صدر نشین رقابت‌های بین‌المللی نظامی «جام دریا»

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، چهارمین روز از رقابتهای جام دریا در بندر انزلی در آیتم مهار کشتی به بویه در دریای خزر برگزار شد. در این رقابت سنگین ورزشکاران چهارتیم نیروی دریایی ایران، روسیه، قزاقستان و آذربایجان به رقابتی نفس‌گیر با یکدیگر پرداختند.

در پایان این رقابت و بر اساس نظر کمیته داوران پس از بررسی خطاهای ورزشکاران تیم‌های شرکت‌کننده در جام دریا، تیم روسیه جایگاه نخست را از آن خود کرد و تیم جمهوری اسلامی ایران به مقام دوم در این بخش دست یافت.

تیم جمهوری قزاقستان سکوی سوم رقابت مهار کشتی به بویه را کسب کرد و تیم آذربایجان با کسب مقام چهارم از رقیبان خود جا ماند.

با این وجود تیم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان صدر جدول رقابت‌ها را در اختیار دارد و بالاتر از رقیبان خود قرار گرفته است.

تیم‌های حاضر در رقابت جام دریا امروز در آیتم تیراندازی در دریا به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

همچنین در راستای اهداف برگزاری رقابتهای جام دریا که تحکیم روابط بین الملل و تقویت فضای صلح و و دوستی بین کشورهای حاشیه دریای کاسپین است، که به نام دریای صلح و دوستی نامگذاری و شناخته شده است، تیم‌های ایران آذربایجان، روسیه و قزاقستان در سالن ورزشی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در رشته های ورزشی فوتبال و والیبال با یکدیگر مسابقه دوستانه برگزار کردند.

این مسابقه به دلیل شور و نشاطی که بین ورزشکاران ایجاد می‌کند علاوه بر تقویت روحیه و بازیابی توان برای ادامه مسابقات، دوستی‌ها را نیز تحکیم بخشیده و شور و حال خاصی به برگزاری رقابت های جام دریا بخشید.

تیم های شرکت کننده والیبال و فوتسال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات توانستند با کسب رتبه نخست پیشتاز میدان باشند.

تیم جمهوری آذربایجان و جمهوری دموکراتیک روسیه به ترتیب جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

منبع: روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

335756