توضیحات چمران درباره حکم شهردار تهران

رئیس شورای شهر بیان کرد: برای پیگیری حکم شهردار تهران با وزیر کشور تماس گرفته است و مشکلی در این روند نیست و تا زمان تایید حکم نهایی سرپرست شهرداری کارها را اداره می‌کند.
تصویر توضیحات چمران درباره حکم شهردار تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران ضمن تأکید بر روند رو به بهبودی‌اش اظهار کرد: بنابر نظر پزشکان هم‌اکنون در منزل استراحت می‌کنم و تا پایان هفته مجدداً به پزشک مراجعه خواهم کرد و در صورتی که اجازه دهند از هفته آتی در صحن شورا فعالیتم را آغاز خواهم کرد.

وی همچنین به استقرار علیرضا زاکانی شهردار منتخب تهران در ساختمان شهرداری اشاره کرد و گفت: هم‌اینک آقای زاکانی مستقر شده و بررسی‌های را در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد اما براساس قوانین و مقررات همچنان کار توسط علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران انجام می‌پذیرد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا رایزنی با وزیر کشور برای امضا و ابلاغ حکم زاکانی به عنوان شهر تهران شده است یا خیر، گفت: بله امروز بنا دارم صحبتی را با وزیر کشور انجام دهم و فکر می‌کنم تا غروب این کار انجام شود و امیدواریم پس از این رایزنی شاهد صدور امضا و حکم شهردار تهران باشیم.

چمران گفت: البته مشکلی در فرآیند امضا و صدور حکم زاکانی وجود ندارد و به‌زودی این کار انجام می‌شود.

وی همچنین درباره انتخاب اعضای کمیسیون‌های شش‌گانه شورا و اسامی آنها گفت: خوشبختانه روز گذشته اعضای کمیسیون‌ها مشخص شدند و به ترتیب اعضای کمیسیون‌های شش‌گانه تعیین و کار خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس شورای شهر تهران درباره اینکه به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری کاندیدا خواهد شد یا خیر، نیز گفت: در سنوات گذشته بنده در کمیسیون به عنوان عضو بودم و در این دوره هم به عنوان عضو کمیسیون در خدمت سایر همکارانم خواهم بود.

منبع: تسنیم

335721