رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

وضعیت سیاه کرونایی در آذربایجان‌غربی/فوت 38 بیمار مبتلا به کرونا

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی از فوت 38 بیمار کرونایی در استان خبر داد.
تصویر وضعیت سیاه کرونایی در آذربایجان‌غربی/فوت 38 بیمار مبتلا به کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، علی احمد آقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا درآذربایجان‌غربی از فوت 38 بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و اظهارداشت: در شبانه روز گذشته تعداد ۲ هزار و ۳۱ بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته تعداد یک هزار و ۷۰۵ مبتلای جدید در سطح استان شناسایی و از این تعداد ۹۵۶ بیمار بستری شدند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: از مجموع بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان تعداد ۲۸۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تعداد ۷۷ نفر به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

آقاپور با ابراز تاسف بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 38 بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که بیشترین آمار فوت‌شدگان در ارومیه به تعداد 20 نفر، نقده پنج نفر، خوی 4 نفر، میاندوآب 3 نفر، سلماس 2 نفر، بوکان و تکاب هرکدام یک نفر بوده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: باتوجه به روند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴ هزار و ۴۱۱ نفر و از ابتدای واکسیناسیون تاکنون در مجموع تعداد ۸۳۶ هزار و ۲۴۲ نفر در استان واکسن کرونا دریافت کردند.

با توجه به افزایش روند مبتلایان به کرونا در استان و عادی انگاری مردم به این بیماری همچنان تعداد فوتی‌های براثر این بیماری ۲ رقمی بوده و استان آذربایجان‌غربی در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارد.

335622

مطالب مرتبط