عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با پرسون؛

استفاده از تمام ظرفیت ها برای سرعت بخشی در واکسیناسیون/ بازگشایی مدارس در اواخر پاییز

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش مراکز واکسیناسیون توضیح داد: از تمام ظرفیت ها برای  سرعت بخشی در امر واکسیناسیون استفاده شده است.
تصویر استفاده از تمام ظرفیت ها برای سرعت بخشی در واکسیناسیون/ بازگشایی مدارس در اواخر پاییز

کیوان مرادیان کوچکسرائی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پرسون در تبیین واردات واکسن کرونا و امیدبخشی به جامعه، اظهار داشت: رئیس جمهوری در آخرین جلسه خود تاکید داشتند که ظرفیت واکسن های تولید داخل افزایش و نیز قرار بر این شد تا از بخش خصوصی نیز استفاده گردد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بایستی هر راهکاری برای واردات واکسن بکار گرفته شود، افزود: اگر تاکنون محدودیتی بوده، بعضا به دلیل وجود افرادی در کشور بود که به دنبال منافع سیاسی، اقتصادی و ناامن کردن کشور بودند.

وی اشاره کرد: مجلس و دولت درصدد هستند تا در کمترین زمان ممکن واکسیناسیون انجام گیرد و فردی در کشور نباشد که از واکسن استفاده نکرده باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به افزایش مراکز واکسیناسیون توضیح داد: از تمام ظرفیت ها برای سرعت بخشی در امر واکسیناسیون استفاده شده است.

کوچکسرائی اشاره کرد: بایستی واکسیناسیون به سرعت انجام شود. رعایت نکات بهداشتی را نیز نباید از نظر دور نگه داشت.

وی در تبیین بازگشایی مدارس، بیان کرد: رئیس جمهوری اعلام کرد تا واکسیناسیون بطور کامل صورت نگرفته و نیز رعایت پروتکل ها تنظیم نشود، بازگشایی مدارس انجام نگیرد و سلامت و جان مردم از هر مسئله ای مهم تر است.

این نماینده مجلس بیان داشت: در ماه های اول سال تحصیلی آموزش مجازی است و دستور هم صادر شده و احتمالا در اواخر پاییز آموزش حضوری شود.

وی در پایان اشاره کرد: آرزوی سلامتی برای مردم ایران دارم و امیدوارم با کمک مسئولین از این بحران عبور کنیم.

ساراپیرانه

333665