بخشدار خبر داد:

توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش 275 میلیون تومان در لشت نشاء

در یک اقدام ماندگار و خدا پسندانه تعداد ۱۱۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش کل ۲۷۵ میلیون تومان تهیه و بین خانوارهای شناسایی شده در سطح بخش توزیع گردید.
تصویر توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش 275 میلیون تومان در لشت نشاء

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، جهانبخش جم، بخشدار لشت نشاء از توزیع ۱۱۰۰ بسته‌ معیشتی در بخش لشت نشا خبر داد و تصریح کرد: کار بزرگی با دست توانای خیرین نیک اندیش بخش لشت نشا انجام گرفت.

جم افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت ماه محرم و عزاداری‌های حسینی مبنی بر توجه و کمک به اقشار آسیب دیده از شرایط شیوع ویروس کرونا، با مدیریت مسئولین بخش و همت بی‌نظیر خیرین نیکوکار لشت نشا پویش احسان حسینی راه اندازی شد.

بخشدار لشت نشا ادامه داد: در یک اقدام ماندگار و خدا پسندانه تعداد ۱۱۰۰ بسته‌ی کمک معیشتی به ارزش کل ۲۷۵ میلیون تومان از قرار هر بسته ۲۵۰ هزار تومان شامل ۸ قلم کالا (برنج، روغن، شکر، رب، تن ماهی، چای، ماکارونی و سویا) تهیه و بین خانوارهای شناسایی شده در سطح بخش توزیع گردید.

وی در پایان اظهار داشت: به نوبه خود و از طرف امام جمعه محترم لشت نشا کمال تشکر و قدردانی از خیرین محترم بخش را که همواره در امور خیر پیشقدم بوده و یاری رسان هم نوعان خود بوده و هستند اعلام می‌کنم و برای این عزیزان سلامتی، عزت، برکت، سربلندی و عاقبت بخیری آرزو داریم

منبع: پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت

335587