حمید درخشان؛

اسکوچیچ چاره‌ای جز شروع با بازیکنان داخلی نداشت

کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران گفت: قطعا سخت‌ترین بازی را با سوریه خواهیم داشت، نخستین بازی سخت‌ترین دیدار است چون شناخت دو تیم از همدیگر اندک است.
تصویر اسکوچیچ چاره‌ای جز شروع با بازیکنان داخلی نداشت

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید درخشان درباره شروع دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر گفت: من فکر می‌کنم شرایط تیم ملی برای بازی با سوریه را باید از فردا که لژیونرها می آیند بررسی کرد چون که آنها ساختار اصلی ترکیب را تشکیل می‌دهند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: اگر کوتاه‌ترین زمان را سرمربی تیم ملی ایران برای تشکیل اردو در نظر گرفته است به فیفادی ربط دارد. آقای اسکوچیچ چاره‌ای جز شروع با بازیکنان داخلی نداشت. آنها باید دوباره در شرایط بازی قرار بگیرند تا بتوانند همراه با لژیونرها برای تیم ملی ایران مقابل سوریه و عراق بازی کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص زمان اندک باقیمانده تا بازی با سوریه تصریح کرد: قطعا سخت‌ترین بازی را با سوریه خواهیم داشت. نخستین بازی سخت‌ترین دیدار است. شناخت دو تیم از همدیگر اندک است و من فکر می‌کنم سوریه خیلی قدرتمند تر از گذشته شده است. اردوهای بلند مدت این تیم در اروپا بوده است و باید حواس خودمان را معطوف به به بازی کنیم و حاشیه‌ای را نداشته باشیم.درخشان ادامه داد: من به بازیکنان تیم ملی ایران امیدوار هستم. آنها اگر بتوانند خودشان را خیلی زود به شرایط اردوهای ملی وفق بدهند بدون شک نتایج خوبی خواهیم گرفت. امیدوار هستم امکانات فعلی برای تیم ملی همچنان ادامه داشته باشد تا مشکلی برای این تیم به وجود نیاید.

وی راجع به انتقاد از دراگان اسکوچیچ برای شروع اردو گفت: فکر می‌کنم چاره‌ای جز حمایت از تیم ملی نمانده است و پس از دو بازی پیش رو که با سوریه و عراق داریم می‌توانیم عملکرد این تیم را سنجید. باید هرچه زودتر هماهنگ شویم و دنبال بهترین بازدهی برای این تیم باشیم.

منبع: مهر

335529