قرارداد 125 هزار دلاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای نظارت بر دیفای

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) قرارداد 125 هزار دلاری با شرکت نظارتی بلاک چین آنچین(Anchain.ai) امضا کرد. به طور کلی، SEC به دنبال استفاده از Anchain.ai برای داشتن بینشی در مورد آنچه در جهان، در امور مالی غیر متمرکز (DeFi) اتفاق می افتد، است.

تصویر قرارداد 125 هزار دلاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای نظارت بر دیفای

به گزارش سایت خبری پرسون، علاوه بر این، Anchain.ai با صرافی های متمرکز (cex) و مؤسسات مالی در معرض این دارایی ها نیز کار می کند. ارزش اولیه قرارداد 125 هزار دلار است. با این حال، Anchain.ai می تواند پنج قرارداد سالانه دیگر با SEC امضا کند تا 625 هزار دلار به دست آورد.

برای شروع، Anchain.ai کیف پول های مرتبط با مجرمان سایبری را زیر نظر دارد. علاوه بر این، موتور پیش بینی طراحی شده در آن، می تواند برای شناسایی آدرس ها و معاملات ناشناس که می تواند مشکوک باشد، مورد استفاده قرار گیرد.

ویکتور فنگ(Victor Fang)، مدیرعامل و هم بنیانگذار آنچین می گوید:

“SEC بسیار مشتاق درک آنچه در دنیای دارایی های دیجیتال مبتنی بر قراردادهای هوشمند اتفاق می افتد، می باشد. بنابراین ما فناوری را برای تجزیه و تحلیل و ردیابی قراردادهای هوشمند، در اختیار SEC قرار می دهیم.”

دیفای در حال حاضر بیش از 82 میلیارد دلار دارایی را در زمان نگارش این مقاله مدیریت می کند. علاوه بر این، بزرگترین صرافی غیر متمرکز، Uniswap، به ارزش بیش از 1.8 میلیارد دلار ترکنش را در 24 ساعت گذشته انجام داده است.

یی لی(Ye Li)، مدیر سرمایه گذاری موسسه مالی SIG، گفت:

“Anchain.ai پیشرفتهای چشمگیری در توسعه فناوری امنیت رمزارز در بازار خود را داشته است تا بتواند تقاضای گسترده مشتریان را در زمینه رعایت مقررات و هوش معاملاتی برآورده کند.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع:coinquora.com

335242