امروز کدام نمادها بیشترین سود را دریافت کردند؟

بر این اساس سهامداران شرکت‌ های قند ثابت خراسان، حمل و نقل بین المللی فارس و لبنیات پاک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
تصویر امروز کدام نمادها بیشترین سود را دریافت کردند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 2355 واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 573هزار و 406واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از 16 میلیارد و 56 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ ارزشی بالغ بر 14هزار و 213 میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 643 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های قند ثابت خراسان، حمل و نقل بین المللی فارس و لبنیات پاک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های شهد، بهساز کاشانه تهران و سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 7 میلیارد و 57 میلیون ورقه به‌ارزش 11هزار و 424 میلیارد تومان در 834 هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 75 واحد رشد کرد و در ارتفاع 22 هزار و 803 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توزیع دارو پخش، تولید ژلاتین کپسول ایران و داروسازی سبحان انکولوژی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرجان کار، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و هتل پارسیان کوثر اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

335521