تحلیل تکنیکال کاردانو ؛ شنبه 6 شهریور

کاردانو بار دیگر از سطح قیمت 2.96 دلاری ریجکت شد و با افت 4 درصدی به نزدیکی قیمت 2.80 دلاری کاهش یافت.

تصویر تحلیل تکنیکال کاردانو ؛ شنبه 6 شهریور

به گزارش سایت خبری پرسون، جفت ارز ADA/USD در روز جمعه تا سقف 3.026 دلاری جهش یافت. گاو ها در حال حاضر در حال تلاش هستند تا روند صعودی را ادامه دهند و به سقف های بالاتری دست یابند.

روند اصلاحی کاردانو را می توان کوتاه مدت در نظر گرفت، زیرا با توجه به پیاده سازی هاردفورک آلونزو در 12 سپتامبر (21 شهریور) ، مومنتوم صعودی در تصویر بزرگ تکنیکال ، قدرتمند حفظ می کند.

سومین رمزارز بزرگ بازار در هفته جاری، 14 درصد افزایش یافته و به دنبال ثبت ششمین هفته سبز متوالی خود است.

ADA/USD برای صعود بعدی آماده می شود

پس از شکل گیری روند صعودی در روز دوشنبه، انتظار می رفت که بازار ADA به طور مختصر عقب نشینی کند ولی گاو ها همچنان برای رسیدن به سقف های قیمتی جدید، آماده می شوند.

با نگاهی به سطوح روزانه کاردانو، روند اصلاحی با تقاضای قدرتمندی در سطح اصلاحی 61.8٪ فیبوناچی (Fib) در 2.389 دلار مواجه است.

بنابراین، بسته شدن کندلی روزانه زیر این حمایت به احتمال زیاد به اعتبار روند اصلاحی می افزاید و در پی آن، ADA به ناحیه حمایت قدرتمندی در 2.19 تا 2.15 دلار عقب نشینی می کند، جایی که محل تلاقی میانگین متحرک روزانه 21 روزه (DMA) و سطح 50٪فیبوناچی قرار دارد .

اگرچه، اولین سطح حمایتی در حال حاضر، سطح 78.6 درصد فیبوناچی در 2.668 دلار است.

نمودار روزانه جفت ارز ADA/USD

توجه داشته باشید که اصلاح شاخص RSI روزانه از ناحیه خرید اشباع که هم اکنون در میزان 69.03 قرار دارد ،می تواند فرصت قابل توجهی برای خرید محسوب شود زیرا قیمت ADA در کل همچنان در مسیر رسیدن به تارگت های جدید صعودی قرار دارد.

اگر گاوهای ADA به رکورد 3.026 دلاری برسند، مقاومت بعدی آنها سطح 127.2٪ فیبوناچی در 3.477 دلار خواهد بود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:fxstreet

335208