سورپرایز بزرگ مدیرعامل گری‌اسکیل برای جامعه ارزهای دیجیتال!

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (Grayscale)، مایکل سونن‌شاین، نوید راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین در آینده نزدیک را می‌دهد.
تصویر سورپرایز بزرگ مدیرعامل گری‌اسکیل برای جامعه ارزهای دیجیتال!

به گزارش سایت خبری پرسون، وی در پست اخیر خود در X (توییتر سابق)، به یک تحول بزرگ در آینده اشاره کرده و آن را به عنوان “رخداد اصلی” که پس از یک “آزمایش ده ساله” رونمایی خواهد شد، توصیف کرده است. این پیام مرموز به طور گسترده‌ای از سوی جامعه ارزهای دیجیتال به عنوان اشاره‌ای به تأیید قریب الوقوع ETF اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تفسیر می‌شود، حرکتی که می‌تواند به طور قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال تاثیر مثبت بگذارد.

همان‌طور که قبلاً نیز در رمزارز نیوز گزارش شده بود، احتمال اینکه SEC در این هفته ETFهای بیت کوین را تأیید کند، بالا است. البته علی‌رغم ضرب‌الاجل در نظر گرفته شده برای تصمیم‌گیری SEC تا تاریخ ۱۷ نوامبر، جیمز سیفارت، کارشناس برجسته در زمینه ETF، یک زمان‌بندی طولاتی‌تر را برای تأیید این صندوق‌ها پیش‌بینی کرده است.

سیفارت معتقد است، حتی اگر ETFها در این هفته تایید شوند، فهرست واقعی ETF‌های بیت‌کوین ممکن است به دلیل فرآیندهای نظارتی اضافی به تعویق بیفتد و به‌طور بالقوه تا ژانویه به طول بیانجامد.

خوش‌بینی پیرامون تایید احتمالی ETF بیت‌کوین در تخفیف محدود صندوق تراست بیت کوین شرکت گری اسکیل (GBTC) هم منعکس شده است. طبق گزارش‌ها، تخفیف ارزش سهام صندوق GBTC به پایین‌ترین سطح از اواسط سال ۲۰۲۱ رسیده است.
این تغییر در احساسات بازار عمدتاً با پیش‌بینی تبدیل GBTC به یک ETF اسپات تقویت می‌شود، فرآیندی که مدت‌ها توسط شرکت دنبال می‌شد و اکنون پس از حکم دادگاه توسط SEC در حال بررسی مجدد است.

منبع: رمزارز نیوز

548675