ممنوع‌الکاری این گوینده تکذیب شد!

خبر ممنوع‌الکاری فاطمه صداقتی گوینده رادیو تکذیب شد.
تصویر ممنوع‌الکاری این گوینده تکذیب شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر روابط عمومی رادیو ممنوع الکاری فاطمه صداقتی که گفتگوی او با یک نماینده مجلس درباره واکسن حاشیه شد، تکذیب کرد.

احمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا درباره ممنوع الکاری فاطمه صداقتی گوینده رادیو بیان کرد: چنین خبری صحت ندارد فاطمه صداقتی دو برنامه در رادیو دارد که هر دو برنامه با حضور خودش پخش می شود.

وی درباره شائبه ای که نسبت به حضور او پیش آمده است، گفت: برنامه های خانم صداقتی و اکثر برنامه های شاخص در شبکه ها به گونه ای است که در قالب دو تیم ساخته می شود و یک هفته در میان تهیه کننده و مجری عوض می شود.

صدر در پایان بیان کرد: خانم صداقتی ممنوع الکار نیست و اجرای برنامه را بر عهده دارد. او دو برنامه روتین دارد که این هفته برنامه هر دو برنامه او با اجرای پیمان طالبی و مهدی مفیدی روی آنتن می رود و هفته آینده هم صبح و هم عصر با اجرای خود او پخش می شود و نوبت خود او می رسد.

وی در پایان گفت: او خطوط قرمز را می داند و سال هاست با رادیو کار می کند. در این صحبت ها هم بحثی را داشت که مطالبه گری داشت. لحنش هم معمولاً پرسشگر است و اینگونه نبوده است که فقط در این گفتگو مطالبه گری کند. او مجری ای توانمند است و رادیو هم سعی دارد مجریان و هنرمندان خود را نگه دارد.

چندی پیش فاطمه صداقتی با یکی از نمایندگان مجلس درباره روند واکسیناسیون گفتگویی داشت که به دلیل مطالبه گری های وی این گفتگو بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرد.

334721