در خصوص گرانی های نامتعارف اخیر؛

تیر خلاص وزرای دولت روحانی در نفس های آخر!

نماینده شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی های اخیر گفت: در شرایطی که هنوز کابینه دولت سیزدهم تشکیل نشده، عده ای از مسئولان اجرایی به ویژه در حوزه صنایع و معادن به صورت چراغ خاموش در حال انجام فعالیت های غیرمنطقی هستند که این کار درست نیست.
تصویر تیر خلاص وزرای دولت روحانی در نفس های آخر!

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن همتی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: متأسفانه می بینیم برخی از وزرای پیشنهادی دولت در زمان نطق خود کلی گویی می کنند و به جزئیات نمی پردازند.

وی بیان کرد: وزرای پیشنهادی دولت به جای آنکه مدام مشکلات کشور را تکرار کنند و روی زخم مردم نمک بپاشند، باید راهکارهای رفع این مشکلات را ارائه دهند و همچنین برنامه های آنان باید دارای زمانبندی مشخص و قابل ارزیابی باشد.

نماینده مردم شاهین دژ در مجلس تصریح کرد: در شرایطی که هنوز کابینه دولت سیزدهم تشکیل نشده، عده ای از مسئولان اجرایی به ویژه در حوزه صنایع و معادن به صورت چراغ خاموش در حال انجام فعالیت های غیرمنطقی هستند که این کار درست نیست.

همتی با انتقاد از گرانی ها، گفت: متأسفانه قیمت دلار، خودرو، مسکن و کالاهای اساسی به سرعت در حال افزایش است و فشار زیادی روی مردم ایجاد شده که مبارزه با فساد، رانت و کنار گذاشتن مدیران متخلف باید جزو اولویت های اصلی دولت و مجلس باشد.

334446