چرا مجیدی از جدایی قایدی خوشحال شد؟

با درآمد حاصل از فروش مهدی قایدی مشکلات مالی باشگاه استقلال کمتر خواهد شد و این باشگاه در فصل جدید به راحتی قادر خواهد بود دستمزدها را پرداخت کند.
تصویر چرا مجیدی از جدایی قایدی خوشحال شد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، خوشحالی فرهاد مجیدی از فروش مهدی قایدی یک دلیل واضح و مبرهن دارد؛ با درآمد حاصل از فروش مهدی قایدی مشکلات مالی باشگاه استقلال کمتر خواهد شد و این باشگاه در فصل جدید به راحتی قادر خواهد بود دستمزدها را پرداخت کند.

اگر مهدی قایدی می‌ماند و مشکلات استقلال هم پابرجا می‌ماند بدون شک برای فرهاد مجیدی و استقلال چهره خوشی نداشت؛ همانند فصل گذشته که بارها و بارها فرهاد مجیدی به مدیریت باشگاه استقلال معترض شد.

اکنون استقلال اگر چه مهدی قایدی را ندارد اما دست کم آرامش را تجربه خواهد کرد. ضمن اینکه مهدی قایدی در هماهنگی با فرهاد مجیدی راهی امارات شد و در نهایت با شباب الاهلی قرارداد امضاء کرد.

فرهاد مجیدی در مصاحبه خود تاکید کرده بود که با جدایی مهدی قایدی مخالف است اما اگر جز این حرفی می‌زد با انتقاد شدید هواداران استقلال مواجه می‌شد.

جدایی مهدی قایدی از استقلال هم به سود این بازیکن تمام شد و هم باشگاه. نکته جالب دیگر اینکه باشگاه استقلال در بیانیه خود اعلام کرد مهدی قایدی گران ترین بازیکن ایرانی است که جابجا شده و از سویی این نقل و انتقال با موافقت فرهاد مجیدی بوده است.

منبع: خبرورزشی

334055