رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کرد:

بهره‌برداری از ٢۵ طرح بخش کشاورزی استان البرز در هفته دولت

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از بهره‌برداری از ٢۵ پروژه بخش کشاورزی استان البرز در هفته دولت خبر داد.
تصویر بهره‌برداری از ٢۵ طرح بخش کشاورزی استان البرز در هفته دولت

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، عبدالله مخبر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: این ٢۵ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۵٨ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ١٠۴ نفر آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: این پروژه ها شامل ١۴ پروژه عمرانی و ١١ پروژه تولیدی و خدماتی است که در مجموع هفت پروژه در شهرستان نظرآباد، هفت پروژه در ساوجبلاغ، چهار پروژه در فردیس، یک پروژه در طالقان ، ٢ پروژه در کرج و چهار پروژه نیز در اشتهارد اجرا شده است.

مخبر اظهار داشت : با توجه به شرایط خشکسالی، اجرای پروژه های مرتبط با بهره وری از آب در اولویت قرار گرفته که از مجموع این پروژه ها،١۴ پروژه در حوزه امور آب و آبیاری، شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار و پوشش بتنی کانال های آب، انتقال آب به اراضی کشاورزی، لوله گذاری و بازسازی قنوات در کل با صرف اعتباری بالغ بر ١۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با ایجاد زمینه اشتغال ۴٩ نفر عملیاتی شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اضافه کرد: همچنین ١٠ پروژه تولیدی و خدماتی نیز شامل ٢ پروژه تولیدات دامی، ۶ پروژه تولیدات گیاهی و سه پروژه در بخش خدماتی است که در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر ۴٣ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۵۵ نفر اجرا شده است.

منبع: ایرنا

333998