مجلس وارد بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع شد

با اتمام بررسی صلاحیت محمد امین رحیمی، وزیر پیشنهادی وزارت «دادگستری»، مجلس وارد بررسی صلاحیت، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر پیشنهادی «دفاع و امور پشتیبانی» شد.
تصویر مجلس وارد بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع شد

به گزارش سایت خبری پرسون، با اتمام بررسی صلاحیت محمد امین رحیمی، وزیر پیشنهادی وزارت «دادگستری»، مجلس وارد بررسی صلاحیت، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر پیشنهادی «دفاع و امور پشتیبانی» شد.

سخنگوی کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس گزارش این کمیسیون پیرو برنامه گزینه پیشنهادی وزارت «دفاع و امورپشتیبانی» را در صحن مجلس قرائت کرد.

سخنگوی کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس گزارش این کمیسیون پیرو برنامه گزینه پیشنهادی وزارت «دفاع و امورپشتیبانی» را در صحن مجلس قرائت کرد.

گزینه پیشنهادی وزارت دفاع در دفاع از برنامه‌های خود جهت تصدی وزارت «دفاع و امور پشتیبانی» در صحن علنی مجلس گفت: آمریکایی‌ها به درستی می‌دانند که ایرانیان با تأسی از عاشورا و تبعیت محض از امام حاضر خود در عصر کنونی و با عزم و اراده راسخ به دنبال عدالت، امنیت پایدار، احقاق حقوق مستضعفین، حمایت همه‌جانبه از مقاومت و حذف نظام سلطه و یکجانبه گرایی در جهان از یک سو و آرامش در منطقه با تعامل و همکاری تمام کشور‌های منطقه و همسایگان از سوی دیگر است.

وی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح به هر اقدام ماجراجویانه و نابخردانه پاسخ حکیمانه و قاطعانه خواهند داد و هزینه‌ای به دشمنان تحمیل خواهند کرد که از تحمل آن خارج باشند.

سرتیپ آشتیانی بیان داشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در راستای وظایف ذاتی و ماموریتی و برگرفته از اسناد بالادستی به ویژه تدابیر و فرامین حکیمانه امامین این انقلاب و قانون تشکیل وزارت دفاع و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلی ابلاغی در حوزه‌های خودکفایی دفاعی و امنیتی صنعت، انرژی، تجارت، علم و فناوری و اقتصاد مقاومتی و شناخت از تهدیدات و چالش‌ها و فرصت‌ها رویکرد تحولی خود را در چهار سال آینده به فضل خدا و با همکاری دولت و مجلس انقلابی و با لحاظ و توجه جدی و عمیق به افزایش تاثیرگذاری فناوری‌های نوین در عرصه‌های مختلف قدرت، اهمیت یافتن از بهره‌گیری سامانه‌های ترکیبی در حوزه‌های سخت و نیمه سخت و نرم دفاعی، پیشرفت‌های جهشی در فناوری‌های نانو و زیستی شناختی و سایبر و کوانتوم و مواد جدید و فناوری اطلاعات و ارتباطات اهمیت و نقش دیپلماسی دفاعی و پشتیبانی موثر و قدرت ساز نیرو‌های مسلح در عمق بخشی راهبردی توأم با استحکام درونی و قابلیت‌های بازدارنده بر محور‌های برنامه جامع تقدیمی استوار کرده است.
وی تاکید کرد: همانطور که نمایندگان استحضار دارند و در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مطرح شد اینجانب و همکارانم در وزارت دفاع بر خود فرض می‌دانیم به موارد ارائه شده، در چارچوب به کارگیری همه فرصت‌ها، منابع و ظرفیت‌های ممکن پایبند بوده و همه دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی نمایندگان محترم را در پیاده سازی و اجرای برنامه‌ها در دستور کار قرار دهیم.

برای شناختن ۱۰ صرافی برتر ارز دیجیتال ایرانی، خبر مرتبط با آن را مطالعه کنید

333958