فولاد خراسان در اهدای اکسیژن به بیمارستان ها رکورد زد

با دستور مدیرعامل شرکت فولاد خراسان از ابتدای شیوع کرونا و همزمان با اوج گیری پاندمی، تمام اکسیژن مورد تقاضای بیمارستان های نیشابور به صورت رایگان تامین شده است.
تصویر فولاد خراسان در اهدای اکسیژن به بیمارستان ها رکورد زد

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون بهره برداری این شرکت با اعلام این خبر گفت: همکاران پرتلاش ما در واحد تولید اکسیژن در حالی موفق به ارسال 52.5 تن اکسیژن از سایت شدند که یک روز پیش از آن هم با ارسال 32تن اکسیژن مایع توانسته بودند به بالاترین رکورد حمل و ارسال روزانه اکسیژن از ابتدای راه اندازی کارخانه دست یابند.

فرشید فضیلتی افزود: با توجه به نیاز مبرم بیمارستان های استان، به ویژه شهرستان نیشابور به اکسیژن مایع، با موافقت مدیرعامل شرکت، ضمن افزایش تولید اکسیژن، تولید آرگون مایع را قطع کرده ایم تا بتوانیم میزان بیشتری اکسیژن تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار دهیم.

وی با بیان این که واحد اکسیژن و گازرسانی فولاد خراسان پیش از این آرگون مایع مورد نیاز شرکت را نیز تولید می کرده، افزود: با توجه به نیاز مبرم فعلی مراکز درمانی، در حال حاضر تمام ظرفیت خود را به تولید اکسیژن اختصاص داده ایم.

رییس واحد گازرسانی و تولید اکسیژن فولاد خراسان نیز گفت: این 52.5 تن اکسیژن مایع در یک روز به بیمارستان های نیشابور، مشهد، تربت حیدریه و سبزوار ارسال شده که معادل 6 هزار کپسول 40 لیتری بیمارستانی است.

حمیدزاده همچنین از افزایش10 تا 15 درصدی ظرفیت تولید اکسیژن روزانه در این شرکت خبر داد.

در بخش مرتبط با طرح صیانت، تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با این طرح را برای شما جمع آوری کرده ایم.

333659