پیام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در خصوص انتخابات ٢٨ خرداد

کسری غفوری در خصوص انتخابات ٢٨ خرداد گفت: انتخابات، جوهر جمهوریت و روح مردم‌سالاری کشور ما است و چنان که قانون اساسی بر آن تاکید دارد، اراده الهی بر آن قرار گرفته است که سرنوشت اجتماعی ما تنها با اراده و خواست خودمان رقم بخورد.
تصویر پیام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در خصوص انتخابات ٢٨ خرداد

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام به شرح زیر است:

هم‌وطنان عزیزم،
همشهریان ارجمند نیشابوری
و اعضای خانواده بزرگ فولاد خراسان!

انتخابات، جوهر جمهوریت و روح مردم‌سالاری کشور ما است و چنان که قانون اساسی بر آن تاکید دارد، اراده الهی بر آن قرار گرفته است که سرنوشت اجتماعی ما تنها با اراده و خواست خودمان رقم بخورد.

در پایان این هفته، دو انتخاب بزرگ دیگر، یعنی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و نیز ششمین دوره انتخابات شوراها، که یکی مظهر قدرت جمهور در حاکمیت ملی و دیگری مظهر حکمروایی محلی و اداره شهرها و روستاهاست برگزار می شود تا برای دست کم چهار سال جهت گیری و مسیر کشور با انتخاب مردم معین گردد.

حساسیت نسبت به سرنوشت خویش و مسئولیت ما در قبال آینده کشور و فرزندان این سرزمین ایجاب می‌کند که حق تعیین سرنوشت خویش را با جدیت و حساسیت اِعمال نموده و با مشارکت در یکی از مهم‌ترین تصمیمات ملی، خواب بدخواهان ایران و ایرانی را آشفته کرده و ادراک والای انسان ایرانی را بار دیگر به نمایش بگذاریم.

اینجانب نیز به سهم خویش از همه خواهران و برادران‌م به ویژه اعضای خانواده بزرگ فولاد خراسان و همه همشهریان ارجمند نیشابوری تقاضا می کنم که با حضور فعال در انتخابات پیش رو، ٢٨ خرداد امسال را به جشنواره شور و همبستگی ملی بدل سازند و با انتخاب هر کس که شایسته ایفای این مسئولیت‌های شگرف می دانند، عزم خود را برای مشارکت در ساختن آینده ایران و ترسیم سیمایی مقتدر و با نشاط از ایران و ایرانی بار دیگر به ظهور رسانند. ان‌شاءالله

کسری غفوری -مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان

306285