شرط ادامه روند صعودی بیت کوین از نگاه یک تحلیلگر

معامله گر و استراتژیست کهنه کار رمزارز Tone Vays می گوید بیت کوین (BTC) برای حفظ حرکت صعودی خود باید بالاتر از یک سطح کلیدی باقی بماند.

تصویر شرط ادامه روند صعودی بیت کوین از نگاه یک تحلیلگر

به گزارش سایت خبری پرسون، ویس در مصاحبه ای با اسکات ملکر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، دلیل دیدگاه صعودی خود نسبت به رمزارز اصلی را توضیح می دهد.

“برای ابطال صعودی بودن، حتی در مقیاس روزانه سخت خواهد بود. در حال حاضر، من نیاز به یک برگشت کامل و شکست کفِ آخرین سوئینگ دارم. من نمودار روزانه را نگاه می کنم، و منظور من از این قیمت 30،000 دلار این است. من دو چیز را نگاه می کردم.

من درجا زدن در محدوده کف قیمتی را دوست ندارم. برای من، درجا زدن در کف منجر به کاهش قیمت می شود. اما اندیکاتور شخصی من این پیکان سبز را در اینجا دارد [21 جولای(30تیر)] … من در این روز صعودی بودم … سیگنال خرید وجود داشت و به یک حرکت تمام عیار تبدیل شد ، و اکنون ما ادامه اوج ها و کفهای بالاتر را داریم. ”

اگرچه معامله گر قدیمی ارزهای دیجیتال می گوید بیت کوین سیگنال های صعودی را نشان می دهد، اما او منطقه قیمتی مهمی را مشخص می کند که فکر می کند بیت کوین برای حفظ دست نخورده بودن روند صعودی آن باید در بالای آن باقی بماند.

“در مقیاس روزانه، من نیاز به یک کلوز پایدار زیر 44000 دلار و سپس یک کندل کامل دیگر در زیر آن دارم. حتی در آن زمان ، من حمایت بسیار خوبی در حدود 42000 دلار دارم. برای معکوس کردن این روند، باید نکات منفی جدی وجود داشته باشد. من در حال حاضر بسیار دیدگاه صعودی دارم. “

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:dailyhodl

333590