توضیحات معاون حقوقی پرسپولیس در خصوص قرارداد سرخ‌پوشان

ایمان حسین‌پور شرفشاد در خصوص مسائل حقوقی قرارداد بازیکنان پرسپولیس نکاتی را بیان کرد.
تصویر توضیحات معاون حقوقی پرسپولیس در خصوص قرارداد سرخ‌پوشان

به گزارش سایت خبری پرسون، ایمان حسین‌پور شرفشاد در خصوص مسائل حقوقی قراردادهای جدید پرسپولیس، اظهار داشت: تمام قراردادها به دقت مورد بررسی قرار گرفته است. پرسپولیس به همراه یک تیم حقوقی ۱۵ نفره مسائل حقوقی را مورد بررسی قرار می‌دهد. خوشبختانه جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه آنقدر در تصمیماتش پخته عمل می‌کند که مسائل هر حوزه را به معاونت مخصوص خودش ارجاع می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد بازیکنان به صورت پیش‌نویس تنظیم شده یا هر بازیکن بسته به شرایط و مذاکراتی که دارد قرارداد جداگانه به امضا می‌رساند، تصریح کرد: تلاش مجموعه این است که بیشترین منافع نصیب باشگاه پرسپولیس شود؛ بنابراین مدیرعامل، هیئت مدیره، مشاوران، معاون ورزشی و حقوقی هر کدام نظرشان را اعلام می‌کنند. بسته به این نظرات قراردادها تعدیل یا با شرایط خاص پذیرفته می‌شود. برای مثال بازیکنی، پیشنهاد خوبی از تیم دیگر داشت، اما قصد نداشت پرسپولیس را ترک کند. از مدیران پرسپولیس خواست که به همکاری‌اش با تیم ادامه بدهد و به خاطر منافعی که در زمان حضورش به پرسپولیس می‌رسد به او کمک‌هایی شود. این موارد، اصول و شرایط مذاکره بازیکنان با باشگاه را تشریح می‌کند.

معاون حقوقی پرسپولیس گفت: درج بند جدایی به واسطه دریافت پیشنهاد خارجی، اشکال حقوقی ندارد و نباید بگوییم، چون گذشتگان این کار را انجام دادند مرتکب بی‌قانونی شده‌اند. این قراردادها بر حسب شرایط باشگاه، بازیکن و نظر سرمربی بسته شده است.

حسین‌پور درباره اینکه آیا در قرارداد بازیکنان فصل اخیر پرسپولیس بند جدایی بعد دریافت پیشنهاد اروپایی وجود دارد، عنوان کرد: در قرارداد بازیکنان فعلی چنین چیزی ندیده‌ام.

منبع: میزان

333502