سرانجام نادر فخری پس از 9 ماه رفت؛

مهدی صمیمیان به سرپرستی فرمانداری سمنان منصوب شد

استاندار سمنان با صدور ابلاغی ، مهدی صمیمیان ، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان را با حفظ پست سازمانی بعنوان ” سرپرست فرمانداری سمنان” منصوب کرد.‌
تصویر مهدی صمیمیان به سرپرستی فرمانداری سمنان منصوب شد

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، استاندار سمنان با صدور ابلاغی ، مهدی صمیمیان ، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان را با حفظ پست سازمانی بعنوان ” سرپرست فرمانداری سمنان” منصوب کرد.‌

در حکم انتصاب مهدی صمیمیان آمده است :

با عنایت به پیشنهاد معاون محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب می شوید .
توجه و احترام به مردم این ولی نعمتان ما و تشکیل جلسات ، هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای فرمانداری جهت اجرای امور بصورت مستمر ، ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخشداری تابعه و نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان از جمله وظایفی است که امید است در انجام آن تلاش و کوشش نمایید.

علیرضا آشناگر
استاندار سمنان

نادر فخری پس از گذشت 9 ماه آنطور که کانال خبری استانداری سمنان آن را استعفا نامیده است از سمت فرمانداری سمنان خداحافظی کرد که پیش تر بسیاری از موثرین سیاسی اجتماعی شهرستان سمنان با گلایه از عملکرد ایشان احساس نارضایتی کرده بودند تا جایی که سید مسعود سیادتی رییس وقت شورای اسلامی شهر سمنان در واکنش به رد صلاحیتش بیانیه داد و گفت : از آقای فخری فرماندار و آقای گلرو نماینده مجلس بابت پذیرفتن مسوولیت این حق الناس بزرگ (رد صلاحیت)، سپاسگزارم !!!

همچنین عباس گلرو نماینده مجلس در گفتگوی اینستاگرامی پس از انتخابات 1400 (26 تیرماه) با شهروندان ضمن گلایه از عملکرد فخری فرماندار سمنان گفت: از فرماندار سمنان انتظاری بیش از این داشتیم؛ ان‌شاءالله فرمانداری بومی، مقتدر و هماهنگ با بخش‌های مختلف مدیریتی، سمنان را برای جهش آماده خواهد کرد.

نادر فخری برادر منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی سابق استانداری سمنان بود که چند روز مانده به انتخابات 1400 سمنان را ترک و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه شد. نادر فخری پیش از این فرماندار شاهرود بود که پس از اختلافات بسیار وسیع با نماینده شاهرود، استاندار سمنان وی را به سمت فرمانداری سمنان در آذر 1399 منصوب کرد که با انتصاب او شاهد حاشیه ها و مخالفت های فراوان مردم و موثرین شهرستان سمنان بودیم.

منبع:پیام گدی سمنان

333486