شبکه های معاند علیه باغگلی به فضاسازی پرداخته اند

نماینده شبستر با بیان اینکه این اشکالاتی که می‌گیریم گل به دروازه خود زدن است،گفت: شبکه های معاند علیه باغگلی به فضاسازی پرداخته اند، آنهایی که امروز از بدنه آموزش و پرورش ایراد می گیرند خودشان همه وزیر و معاون و مدیرکل بودند.
تصویر شبکه های معاند علیه باغگلی به فضاسازی پرداخته اند

به گزارش سایت خبری پرسون، جعفر راستینه نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های باغگلی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، گفت: جابه جایی قدرت در قوه مجریه امید آفرین است، حضور افراد جدید با اراده‌های تازه و ابتکارات نو برای همه به خصوص جوانان امید آفرین است.

وی افزود: این جا به جایی برای صاحبان فکر و نظر و اندیشه نیز فرصتی است که با دقت و تامل خطاهای دوران گذشته را پیدا کند و راه حلی ارائه دهند.

راستینه بیان کرد: مجلس انقلابی گل به دروازه خودی نزند، امتیازات کابینه آقای رئیسی جوان بودن، غیر جناحی بودن، جهادی و پاکدست و آشنایی با مشکلات کشور است آنایی که می گویند که جوان بودن آقای باغگلی مشکل ایجاد می کند باید بگویم عمده مسئولان منصوب شده از سوی حضرت امام جوان بودند.

وی با بیان اینکه این اشکالاتی که می‌گیریم گل به دروازه خود زدن است، ادامه داد: شبکه های معاند علیه باغگلی به فضاسازی پرداخته اند، ، آنها که امروز از بدنه آموزش و پرورش ایراد می گیرند در 12 دوره قبلی کجا بودند؟ آنها همه وزیر و معاون و مدیرکلی بودند که اجازه تحول در وزارت آموزش و پرورش را ندادند. یک بار بگذارید فرزندان راستین انقلاب بیایند و آموزش و پرورش را سامان دهند. تسلیم توطئه های دشمنان نشوید؛ چون آنان نسل آینده ما را هدف قرار دادند.

نماینده شبستر بیان کرد: ما به نگاهی نو و جوان نیاز داریم. کسی که زیر بیرق سند ننگین 2030 پرورش پیدا کند، نمی تواند مثل جوانان هشت سال دفاع مقدس باشد.

راستینه درادامه خطاب به معلمان و کارکنان آموزش و پرورش گفت که جوانی مثل باغگلی می توانند در این وزارتخانه تحول ایجاد کند او می تواند مشکلات را مرتفع نماید.

وی تأکید کرد که مصلحت مجلس انقلابی در آن است که افرادی با نگاه نو و فارغ از جریانات قبلی را سر کار آورد. البته که مجلس ضمن همکاری با دولت رئیسی از جایگاه خود هم دفاع می کند پس وزرا خیال نکنند که اگر امروز از فردی دفاع کردیم در صورت تغییر رویکرد وی همچنان مدافع خواهیم بود بلکه باید وزرا پاسخگو باشند.

هر آنچه راجع به موضوع جنجالی طرح صیانت لازم است بدانید، ما برای شما جمع آوری کرده ایم.

333328