جوانان هلال‌احمر در ساری طرح نذر سلامت اجرا کردند

رئیس جمعیت هلال‌احمر ساری با اعلام اجرای طرح نذر سلامت از سوی اعضای جوانان هلال‌احمر این شهر افزود: هدف از اجرای این طرح، انسجام‌بخشی و اجرایی‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های مذهبی ماه محرم است.
تصویر جوانان هلال‌احمر در ساری طرح نذر سلامت اجرا کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، سیداکبر موسوی زرینی رئیس جمعیت هلال‌احمر ساری، از اجرای طرح نذر سلامت توسط اعضای جوانان هلال‌احمر ساری خبر داد و گفت: با توجه به اهداف والای جمعیت هلال‌احمر و به‌منظور آشناسازی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان هلال‌احمر با منش انسان‌دوستانه حضرت اباعبداله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان و با توجه به خدمت‌رسانی موفق برای عزاداران حسینی طی سال‌های گذشته این مهم در دستور کار قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساری بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، انسجام‌بخشی و اجرایی‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های مذهبی ماه محرم، آگاه‌سازی بیشتر جامعه با اهداف و برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر است.وی افزود: در این زمینه به‌منظور انسجام‌بخشی و اجرایی‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های مذهبی محرم امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا نسبت به اجرای طرح نذر سلامت در مراسم‌های عزاداری در هیات‌ها برای انجام ارائه خدمات حضور پیدا کردند.

موسوی گفت: مجریان طرح نذر سلامت اعضای جوانان هلال‌احمر اقدام به توزیع ماسک و ضدعفونی کردن در ورودی هیات‌ها با عزاداران حسینی همراهی کردند.

منبع: فارس

333243