بی توجهی وزارت بهداشت به واکسیناسیون معتادان و افراد بی خانمان

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون مددجویان و مددکاران سازمان رفاه شهر تهران گفت: متاسفانه وزارت بهداشت تاکنون در مورد واکسیناسیون مددجویان این سازمان که عمدتا از معتادان بی خانمان هستند اقدامی نکرده است.
تصویر بی توجهی وزارت بهداشت به واکسیناسیون معتادان و افراد بی خانمان

به گزارش سایت خبری پرسون، سید مالک حسینی با بیان این که شهرداری تهران با همکاری شرکت شهر سالم اقدام به واکسینه کردن مددکاران این سازمان کرده و از روز تاسوعا واکسیناسیون این افراد آغاز شده است، گفت: اما برای واکسیناسیون معتادان و افراد بی خانمان هنوز برنامه ریزی صورت نگرفته است.

حسینی با بیان این که برای واکسیناسیون معتادان متجاهر و افراد بی خانمان مشکلاتی وجود دارد از جمله این که عمدتا این افراد اسناد هویتی ندارند، ادامه داد: همچنین مشکل حضور به موقع این افراد برای واکسیناسیون دو مرحله ای این افراد وجود دارد چرا که این افراد بی خانمان هستند و وزارت بهداشت باید پروتکلی برای این افراد تعیین کند.

وی افزود: وزارت بهداشت برنامه‌ای برای واکسیناسیون این افراد نداشته اما به نظر می‌رسد با تغییر مدیریت بتوانیم برای واکسیناسیون این افراد امیدوار باشیم.

منبع: ایسنا

333216