واکنش عضو شورای شهر به رویداد تهران 1400

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رویداد تهران 1400 و صرف بودجه گزاف برای این رویداد خواستار توضیح درباره نتیجه و عملکرد این رویداد شد.
تصویر واکنش عضو شورای شهر به رویداد تهران 1400

به گزارش سایت خبری پرسون، زهرا شمس احسان در واکنش به گزارش عملکرد معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: طی ۴ سال گذشته مدیران این حوزه مکرراً به نقد مدیریت جهادی در حوزه فرهنگی پرداختند اما سوال بنده این است که معاوت اجتماعی پس از تعطیلی کالبدی فرهنگی اجتماعی چه اقدامی را انجام داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: بودجه مصوب حوزه فرهنگی_ اجتماعی از سال ۹۷ تا سال ۱۴۰۰ برابر با بیش از ۸ میلیارد تومان بوده است و این منابع صرف چه اموری شده است.

شمس احسان افزود: رویداد تهران ۱۴۰۰ حدود ۵ ماه بدون مصوبه آغاز به کار کرد و توضیح دهید که با این رویداد چه تحولی در شهر مدنظر بود و چه نتیجه‌ای داشت.

وی تصریح کرد: پویش «جان تو جان شهر» که با هزینه‌های فراوان راه اندازی شد به کجا رسید.

عضو شورای شهر اظهار داشت: سازمان ورزش یکی از مهم‌ترین سازمان‌های شهرداری است که در گزارش این سازمان مناسب سازی ۲۰ مرکز اعلام شده اما در فرایند مناسب سازی نیاز این عزیزان دیده نشده و عملاً برای معلولین قابل استفاده نیست.

شمس احسان بیان کرد: درباره شهر دوست دار کودک نیز توضیح دهید که این طرح تا چه میزان به اهداف خود دست یافته است.

وی تاکید کرد: شورایاری‌ها به عنوان مهم‌ترین نهاد محلی با ورود سازمان بازرسی با بن بست حقوقی مواجه شد و برگزاری انتخابات شورایاری‌ها به عنوان یک دستاورد اعلام شد این در حالیست که این اولین بار است که روند جاری امور به عنوان دستاورد مطرح شده است و باید شهرداری در این زمینه اقدام قانونی جدی می‌کرد.

منبع: مهر

333445