افزایش ۵ تا ۸۰ میلیونی قیمت ها در بازار خودرو

روند صعودی قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه دارد و از ابتدای مردادماه قیمت در بازار خودرو افزایش ۵ تا ۸۰ میلیون تومانی داشته است.
تصویر افزایش ۵ تا ۸۰ میلیونی قیمت ها در بازار خودرو

به گزارش سایت خبری پرسون، در شرایط بازار خودرو ، قیمت های اعلام شده به رکود شدید فروش خودرو رسیده است ، اما بازار با این حال ، در روزهای اخیر به مسیر صعودی قیمت ها ادامه می دهد.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت پژوپارس اتوماتیک از ابتدای مردادماه با افزایش 18 میلیون تومانی روبه رو شده است. این خودرو در ابتدای مردادماه 365 میلیون تومان قیمت داشت و این در زمینه است که هم اکنون به قیمت 383 میلیون تومان به فروش می رود. قیمت پژو ۲۰۶ وی ۸ صندوق دار نیز که در حال حاضر به قیمت ۳۰۳ میلیون تومان به فروش می رود ، در ابتدای مردادماه ۲۸۰ میلیون تومان قیمت داشت و این یعنی افزایش قیمت حدود ۲۳ میلیون تومانی در کمتر از یک ماه.

از سوی دیگر ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک از سوی فروشندگان خودرو مدل ۱۴۰۰ در بازار خودرو به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان دیده شد ؛ این خودرو در ابتدای مردادماه ۳۹۳ میلیون تومان قیمت داشت. به عبارتی ، این خودرو شاهد رشد 27 میلیون تومانی قیمت در این بازه زمانی بوده است.

در این میان ، پژو ۲۰۰۸ از ابتدای مردادماه رشد ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است. این خودرو هم اکنون در بازار به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان دیده می شود.

گزارش ها همچنین از بازار خودرو نشان می دهد پژو 405 جی ال ایکس با رشد 17 میلیون تومانی قیمت روبه رو شده و به قیمت 227 میلیون تومان در بازار دیده می شود.

اما در حوزه خودروهای تولید سایپا ، پراید 111 رشد قیمت 10 میلیون تومانی را تجربه کرده است و این خودرو امروز در بازار ، 149 میلیون تومان قیمت دارد. همچنین قیمت پراید ۱۳۱ از ابتدای مردادماه ۹ میلیون تومان افزایش یافته و در بازار ۱۳۵ میلیون تومان قیمت پیدا شده است.

تیبا هاچ بک با رینگ فولادی مدل سال ۹۹ در حال حاضر در بازار ۱۵۳ میلیون تومان قیمت دارد؛ این خودرو رشد ۱۴ میلیون تومانی قیمت را در باز شدن ابتدای مرداد تجربه کرده است.

گزارش ها نشان می دهد که به طور معمول در ابتدای مردادماه 299 میلیون تومان قیمت داشت که این خودرو با افزایش 20 میلیون تومانی ، به قیمت 3100 میلیون تومان دیده شد. دناپلاس اتوماتیک نیز رشد ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و به قیمت ۴۴۰ میلیون تومان دیده می شود.

منبع: خبرآنلاین

332932