تقویت روضه‌های خانگی بسیار ارزشمند و اثرگذار است

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از مدیران نمایندگی آستان قدس رضوی در قزوین اظهار کرد: وقتی امام حسین(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است، هیچ چیزی مانع از تبیین نهضت حسینی(ع) نمی‌شود و الحمدالله در این شرایط نیز با ابتکار و در نظر گرفتن شرایط این روند در حال انجام است.
تصویر تقویت روضه‌های خانگی بسیار ارزشمند و اثرگذار است

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی با بیان اینکه روضه‌های خانگی ابتکاری است که از گذشته وجود داشته، تصریح کرد: با روضه‌های خانگی نام اباعبدالله الحسین(ع) در هر خانه‌ای طنین‌انداز شده و چراغ هدایتگری حضرت روشن مانده است و این اقدام ابتکار بسیار خوب و اثرگذاری است؛ از شما برای تقویت این معنا قدردانی می‌کنم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: دورانی را گذرانده‌ایم که به سختی می‌شد روضه‌ای برگزار کرد، اما بحمدالله از آن دوران عبور کردیم و امروز باید قدر این شرایط را بدانیم و از آن به بهترین شکل در نشر معارف دینی و اهل بیت(ع) استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه نباید صدای بلندگوهای سطح شهر موجب آزار مردم شود، یادآور شد: میزان صدای بلندگوهایی که در سطح شهر وجود دارند نباید موجب آزار مردم شود و باید حق مردم را در نظر بگیریم. حق مردم و ادب و آداب روضه اباعبدالله الحسین(ع) با یکدیگر قابل جمع است.

332874