تیم بهداشت و درمان منطقه پدافند هوایی جنوب به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعزام شد

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: گروهی از مدافعان سلامت و کادر درمان منطقه پدافند هوایی جنوب، برای مداوا و پیگیری سلامت مناطق محروم بوشهر به دانشگاه علوم پزشکی این استان اعزام شدند.
تصویر تیم بهداشت و درمان منطقه پدافند هوایی جنوب به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعزام شد

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، سرهنگ رضا کلهری با بیان اینکه خدمت رسانی و مردم یاری از اهداف مهم اعزام تیم کادر درمان این منطقه پدافندی به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بوده است، گفت: حضور متعدد کادر درمان نیرو‌های مسلح بویژه نیروی پدافند هوایی در مناطق دور افتاده و محروم پا به پای سایر مدافعان سلامت، مصداق واقعی جهاد اصغر است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب افزود: امیدواریم با اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم علاوه بر کاهش هزینه‌های مردم و قشر ضعیف جامعه که اکثراً روستائیان هستند، موجب دلگرمی و تسکین خاطر هموطنان عزیزمان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ارتش همواره در زمان صلح در هر نقطه ایران پهناور آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی است،اظهار داشت: کارکنان ارتش بویژه نیروی پدافند هوایی ارتش، به طور مکرر در موقعیت‌های مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا و ... به ایرانیان عزیز ثابت کرده اند که حامی و پشتیبان مردم هستند و شعار ارتش فدای ملت یک شعار واقعی است که در عمل بروز و ظهور پیدا می‌کند.

332788